Schnell Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 nei eg snakakr ikkje i poesi, eg hatar dikt faktisk Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Schnell, du snakker i poesi. Synd all diktning må tolkes for å få en mening He's the new in-house-poet! Sense-this guy makes none Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) nei eg snakakr ikkje i poesi,eg hatar dikt faktisk Why am I not surprised? Endret 2. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 nei eg snakakr ikkje i poesi,eg hatar dikt faktisk The Collected Works of Edgar Allan Poe. 10031.txt Kos deg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Så... jah xD Jeg hadde kvinfolkbesøk i stad ^^ Faen, jeg skulle vært hetero Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 The Collected Works of Edgar Allan Poe. 10031.txt Kos deg. Nydelig! Den skal JEG kose meg med hvertfall! eg tykkjer det er tåpeleg dykk snakkar engelsk med kvaradre når dykk veit ikkje alle kan englesk. eg får ein føling dykk baksnakkar meg I was talking TO you. Not about you. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 I think it's alright to talk english ^^ And we don't talk behinf your back, Schnell. We just talk about shit and everything else Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 L4r5 : Don't stop!! =D. It's working. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Trolleri trolleraaaaaaaa....rapporter istedet for å svare på alt tullet hans. I did, half an hour ago Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Let's just ignore him, aight? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Once upon a midnight dreary, while I pondered, weak and weary, Over many a quaint and curious volume of forgotten lore-- While I nodded, nearly napping, suddenly there came a tapping, As of some one gently rapping--rapping at my chamber door. "'Tis some visitor," I muttered, "tapping at my chamber door-- Only this and nothing more." OMG! OMG! Endret 2. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Du blir jo forbanna på hva som helst uansett så jeg bryr meg egentlig lite. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Once upon a midnight dreary, while I pondered, weak and weary, Over many a quaint and curious volume of forgotten lore-- While I nodded, nearly napping, suddenly there came a tapping, As of some one gently rapping--rapping at my chamber door. "'Tis some visitor," I muttered, "tapping at my chamber door-- Only this and nothing more." OMG! OMG! Vakkert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Var det jeg visste. Litt god poesi var alt som skulle til for å roe ned kafeen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jøss. Nå sto det stille her. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Poesi er alltid kos det ^^ Ta seg slurk kaffe latte med karamell.. Noen som vil ha noe å drikke på? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, det er jo over 2000 sider så. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Poesi er alltid kos det ^^ Ta seg slurk kaffe latte med karamell.. Noen som vil ha noe å drikke på? Ja kom gjerne med en god latte eller en kopp kakao så fyrer jeg opp i peisovnen og så kan vi lese Poe høyt. eg stikk Bye bye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg