Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurte på hvor mye det ville koste å lage en knullemaskin. Ser clasern har en multisag til 599. Men tror den kan bli litt heftig. Laveste den går er 800 jukk i minuttet. Det er 13,3 jukk per sekund.

Jeg skjønte det.

Lag 2 stk, en med 1 stk fleshlight, og en med 1stk dildo for maks glede!

(eventuelt lag slik at de går annenhver gang)

Kvifor? Det er det eg lurar på.

Kvifor ikje?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg er klar over det, jeg sa heller ikke noe imot det.

Blir du lei deg hvis jeg sier at det egentlig heter duct tape?

Joda, det sa du.

Duck Tape, også kjent som Duct Tape, er et produkt fra det amerikanske militære. Det ble kalt for "duck tape" grunnet vannavstøtingsegenskapene, men på folkemunne i etterkant ble det mye brukt til slike "ducts", derav duct tape.

Lenke til kommentar

Fy faen, har lyst på slik camo duct tape.

Kanskje kjøpe en hello kitty rull også, og sende som julegave til noen

Bare for å ha en unnskyldning for å dra opp kortet :p

edit: skulle ønske jeg kunne slikke mine egne nippler.

Faen ta deg lars! Du poster jo alltid ting jeg vil ha :(

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg har blitt fortalt at jeg er ansvarlig for at kjøkkenet var skittent i går, og at det sto igjen masse oppvask etter at jeg hadde laget middag..

Veldig merkelig siden jeg ikke spiste et eneste måltid hjemme i går, og den eneste gangen jeg var på kjøkkenet var for å hente meg et glass vann. Men neida, må jo være mitt, for hun som anklaga meg har jo spurt de andre først, og de sa det ikke var dem. Så da MÅ det jo være meg.

Lenke til kommentar

Vi fikk Jahn Teigen på besøk ett julebord. Jeg hadde haka nesten nede på gulvet når han dukka opp bakerst i kantina og dro gjennom en medley av gamle classics.

Det ble bare plutselig mørkt i kantina også kom en tung synth-lyd som varte i et halvt minutt, så gikk lyset på og han sto der og begynte med Optimist.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...