Lycantrophe Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Isåfall var jo din originale kommentar helt meningsløs. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kommer bare innom for å si ifra at Lycantrophe er like annoying og kverulant in real life! Takk! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kommer bare innom for å si ifra at Lycantrophe er like annoying og kverulant in real life! Takk! KOMMER BARE INNOM FOR Å STØTTE OPPUNDER DENNE KOMMENTAREN. TAKK HILSEN HANS 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Jeg lurte på hvor mye det ville koste å lage en knullemaskin. Ser clasern har en multisag til 599. Men tror den kan bli litt heftig. Laveste den går er 800 jukk i minuttet. Det er 13,3 jukk per sekund. Jeg skjønte det. Lag 2 stk, en med 1 stk fleshlight, og en med 1stk dildo for maks glede! (eventuelt lag slik at de går annenhver gang) Kvifor? Det er det eg lurar på. Kvifor ikje? Endret 17. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg er klar over det, jeg sa heller ikke noe imot det. Blir du lei deg hvis jeg sier at det egentlig heter duct tape? Joda, det sa du. Duck Tape, også kjent som Duct Tape, er et produkt fra det amerikanske militære. Det ble kalt for "duck tape" grunnet vannavstøtingsegenskapene, men på folkemunne i etterkant ble det mye brukt til slike "ducts", derav duct tape. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Fy faen, har lyst på slik camo duct tape. Kanskje kjøpe en hello kitty rull også, og sende som julegave til noen Bare for å ha en unnskyldning for å dra opp kortet edit: skulle ønske jeg kunne slikke mine egne nippler. Faen ta deg lars! Du poster jo alltid ting jeg vil ha Endret 17. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg har blitt fortalt at jeg er ansvarlig for at kjøkkenet var skittent i går, og at det sto igjen masse oppvask etter at jeg hadde laget middag.. Veldig merkelig siden jeg ikke spiste et eneste måltid hjemme i går, og den eneste gangen jeg var på kjøkkenet var for å hente meg et glass vann. Men neida, må jo være mitt, for hun som anklaga meg har jo spurt de andre først, og de sa det ikke var dem. Så da MÅ det jo være meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Selvfølgelig er det deg, Hedvig. Ikke prøv å snik deg unna nå. Storebror ser deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Vel, vel.. skal straks rote enda mer på kjøkkenet ved å dra ned til byen og spise torsdagsbiff Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Torsdagsbiff! Jøss. Jeg lader opp til "julebord" imorra med avdelingen og en leverandør. Gratis mat, alkohol og CC Cowboys visstnok. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 HOT DIGGITY. Gratis CC Cowboys? Bad. Ass. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 I know, right! Jeg er helt i ekstase! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Vi fikk Jahn Teigen på besøk ett julebord. Jeg hadde haka nesten nede på gulvet når han dukka opp bakerst i kantina og dro gjennom en medley av gamle classics. Det ble bare plutselig mørkt i kantina også kom en tung synth-lyd som varte i et halvt minutt, så gikk lyset på og han sto der og begynte med Optimist. Endret 17. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jøss, det er jo faktisk imponerende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Ja, han er ikke den billigste julebord-artisten regner jeg med. Alle som visste noe om det hadde ikke sagt et pip på forhånd. Endret 17. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Eneste julebordet jeg har vært på med musikalsk innslag, var da sjefen min og faren min stod på scena og spilte gitar. Moro, selv om sjefen ikke kan spille for fem flate ører. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Var på gallamiddag i Oktober en eller en annen gang, da hadde araberne som arrangerte leid inn Kaizers. On another note: Twilight på lørdag. God stemning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 On another note: Twilight på lørdag. God stemning. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Trodde først dette var 4chan tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg