Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kjenner på kroppen at jeg må drikke meg dritings til helgen ja.

Hvorfor forgifte kroppen din?

Forgiftning av kropp er jo helt fantastisk, det tror jeg du er veldig klar over.

Kjenner på kroppen at jeg må drikke meg dritings til helgen ja.

En venn lurte på om jeg skulle være med å ta LSD på fredag. Vet ikke om jeg skal takke ja, eller skaffe meg nye venner. Hmmm!

LSD er passe bæd tho, hadde ikke chance på den.

Når du sitter på dass og har en kraftig diaré, og i tillegg bare venter på øyeblikket hvor du blir tvunget til å skifte plass mellom ræv og hue for å spy opp kveldens herligheter.

Er ikke så jævlig gira akkurat da as.

Herre, det er jo da jeg virkelig vil ha meg noe, fins ikke en mer tennende situasjon.

Alltid vist at du er litt inn i scat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føkk! Jeg har funnet noe enda bedre å gi han rasshøllet som har tatt dama du møtte, Bundy. "Krokodil" heter det. Og det spiser opp kroppen din bokstavelig talt. Google det på egen risiko. Jeg tør ikke en gang lenke til det av frykt for at min moderatorstatus da forsvinner. Nasty shit. io9.com har kjørt sak på det i går.

HOLY SHIT

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

"She won't go to hospital, she just keeps injecting. Her flesh is falling off and she can hardly move anymore," says Sasha. Photographs of late-stage krokodil addicts are disturbing in the extreme. Flesh goes grey and peels away to leave bones exposed. People literally rot to death.

holy shit, værste jeg noen gang har lest :O

Leste et par artikler om det.

Ligger en del videoer på youtube. Gjorde i allefall. Drøye saker.

Lenke til kommentar

Jeg nøt min siste tripp. Skikkelig.

Hva driver du med egentlig?

Jeg nøt min siste tripp. Skikkelig.

Hva driver du med egentlig?

Jeg er en dealer, som utnytter jenter og gutter for seksuelle tjenester i bytte mot drugs.

l4r5, ja, det blir det samme, jeg anbefaler svensk hvitløksmør.

Jeg bruker vanlige bagyetter, også bare smører mye hvitløklsmørr i dem, også putter dem i ovnen (ikke etter)

l4r5, din matnoob, du ser på slike kvitløksbagyetter at det bare er smurt i midten med smør.. Du kan ikke bake de slik.

Bak dem, evnt kjøp vanlige, også smør på. Det gjør jeg, og alle liker det.'

(faen, jeg er kjerring, jeg kan for mye om mat)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Sånne hvitløksbaguetter man kjøper i frysedisken er egentlig bare vanlige baguetter med hvitløksmør. Tror dere det er mulig å bake hvitløksbaguetter selv med hvitløk i selve brødet? Eller blir det fail?

Når jeg lager mitt eget hvitløksmør så blir det bedre!

Lenke til kommentar

Men seriøst, gjør det jeg sa. Ang baguettene, det blir himmelsk.

Pleier å gjøre det på ca. samme måte som deg. Når jeg ikke er så lat at jeg kjøper ferdig.

Ligger en del videoer på youtube. Gjorde i allefall. Drøye saker.

*vidoi*

JÆVLIG sykt.

Helvete! Om ikke jeg allerede hadde bestemt meg for å holde meg unna krokodil så vet jeg det hvertfall nå!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...