Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du sitter på dass og har en kraftig diaré, og i tillegg bare venter på øyeblikket hvor du blir tvunget til å skifte plass mellom ræv og hue for å spy opp kveldens herligheter.

Er ikke så jævlig gira akkurat da as.

Tja, det er kanskje ikke din første tanke, men hadde du sagt nei takk, om tilbudet kom?

Lenke til kommentar

Kjenner på kroppen at jeg må drikke meg dritings til helgen ja.

En venn lurte på om jeg skulle være med å ta LSD på fredag. Vet ikke om jeg skal takke ja, eller skaffe meg nye venner. Hmmm!

Bli med. Ta i mot syrelappen. Fake at du blir rusa. Send meg lappen.
Lenke til kommentar

En venn lurte på om jeg skulle være med å ta LSD på fredag. Vet ikke om jeg skal takke ja, eller skaffe meg nye venner. Hmmm!

Hvis dette er seriøst synes jeg du definitvit skal takke nei.

Finnes det tider der man ikke ønsker å pule?

Når du har pult så mye at du er øm i pikken/sår

Da ønsker man at pikken skal bli bra igjen så man kan pule mer. :)

Lenke til kommentar

Føkk! Jeg har funnet noe enda bedre å gi han rasshøllet som har tatt dama du møtte, Bundy. "Krokodil" heter det. Og det spiser opp kroppen din bokstavelig talt. Google det på egen risiko. Jeg tør ikke en gang lenke til det av frykt for at min moderatorstatus da forsvinner. Nasty shit. io9.com har kjørt sak på det i går.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Føkk! Jeg har funnet noe enda bedre å gi han rasshøllet som har tatt dama du møtte, Bundy. "Krokodil" heter det. Og det spiser opp kroppen din bokstavelig talt. Google det på egen risiko. Jeg tør ikke en gang lenke til det av frykt for at min moderatorstatus da forsvinner. Nasty shit. io9.com har kjørt sak på det i går.

HOLY SHIT

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

"She won't go to hospital, she just keeps injecting. Her flesh is falling off and she can hardly move anymore," says Sasha. Photographs of late-stage krokodil addicts are disturbing in the extreme. Flesh goes grey and peels away to leave bones exposed. People literally rot to death.

holy shit, værste jeg noen gang har lest :O

Leste et par artikler om det.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Hvis dette er seriøst synes jeg du definitvit skal takke nei.

Merkelig nok er det sant, haha.

Lenke til kommentar

Foreslår nei, jeg også. Gjorde det med en dop-kompis selv en gang, og det var nok.

Ikke at selve kvelden var så fæl eller badtrip, men jeg var "broken" i dagevis etterpå også.

Altså at korttidshukommelsen var helt borte, huet fungerte bare ikke som normalt, ikke på jobb heller.

Liker ikke å fucke opp kjemikaliene i hjernen eller kroppen generellt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Når du sitter på dass og har en kraftig diaré, og i tillegg bare venter på øyeblikket hvor du blir tvunget til å skifte plass mellom ræv og hue for å spy opp kveldens herligheter.

Er ikke så jævlig gira akkurat da as.

Herre, det er jo da jeg virkelig vil ha meg noe, fins ikke en mer tennende situasjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...