Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Siden de fleste drap og andre overgrep skjer innen familiens fire vegger, eller i det minste i omgangskretsen til denne, foreslår jeg at vi fra nå av forbyr familien, og lar alle vokse opp på godt videoovervåkede oppvekstsinstutisjoner. Alt som ligner vennskap eller familielignende sosial oppførsel vil bli slått hardt ned på for å hindre at enkelte personers ustabile psyke går utover deres nærmeste.

Men egentlig synes jeg alkolås burde være standard på alle kjøretøy. Alkolås i seg selv er jo ikke overvåkning, det forhindrer bare misbruk i beruset tilstand og vil ikke være til bryderi i ens daglige liv eller virke.

Endret av dwezirads
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare ta fra alle 18-24-åringer bilen med en gang? Da klarer de ikke lage ulykker.

Dette er jo egentlig et ganske bra forslag. Men ta fra alle rett til å bruke bil, med mindre du rettslig kan bevise et behov for det. Vil jo garantert fjerne de giftige skyene over Danmarksplass!

Lenke til kommentar

Vi har fått et nytt problem de siste årene i Kina. I og med at økonomien deres har gått oppover, har flere kinesere råd til å kjøpe seg bil enn før. Og der er det over en milliard folk.

Tenk alle køene der folk bare står på fri eksos og oser i en time.

Det er ikke lengre sånn at Beijing er smekkfullt av sykler. Nå har de folkene kjøpt seg biler istedet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Med tanke på miljøet, så ja. Vi forurenser alt for mye, unødvendig.

Løsningen er enkel: kill yourself, save the environment.

Herregud, hippies altså.

Herregud, så det er negativt å tenke på miljøet og nå? Det er jo en kjempeviktig problemstilling allerede.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan en alkolås funker og slikt, men ser ikke bort i fra at det kunne ha vært en god ide.

For sånne som deg hvertfall Bundy. :thumbup:

Nå er du bare slem.

Flestparten som er edru vil velge og ikke blåse for en beruset person. Jeg ville ikke blåst. Ville dere? nei tror ikke det. Men ok da, ikke en idiotsikker innretning.

Pft, like it matters? Ta litt komprimert luft, eller enda bedre, fjert i alkolåsen. Den merker ikke forskjell.

En annen ting er at alkolås koster en god del. Det kommer til å føre til at folk må kjøpe enda dårligere biler enn de allerede gjør nå. Som igjen fører til verre ulykker.

Sant, og mange dropper vel bilen i enda et år før de kjøper :p

Anyhow, var på butikken og kjøpte pils (suprise suprise)

Og jeg så faktisk ei digg dame! :O

Her oppe i nord! Jeg gikk bort, spurte hva hun het, hvor hun bodde og flørta litt, men så kom kjæresten bort :realmad:

DAMN YOU NORD NORGE

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste ulykker skjer i hjemmet,

Minn meg på aldri å besøke McHansern.

edit:

Alternativ og enda tørrere vittighet i spoiler:

De fleste ulykker skjer i hjemmet,

Derfor jeg bare kjøper Allers

Endret av L4r5
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Anyhow, var på butikken og kjøpte pils (suprise suprise)

Og jeg så faktisk ei digg dame! :O

Her oppe i nord! Jeg gikk bort, spurte hva hun het, hvor hun bodde og flørta litt, men så kom kjæresten bort :realmad:

DAMN YOU NORD NORGE

Begynn å spandere øl på han til stadighet. Øl du spiker med kvinnelige kjønnshormoner!
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Begynn å spandere øl på han til stadighet. Øl du spiker med kvinnelige kjønnshormoner!

JEG VISSTE DET VAR EN GRUNN TIL AT JEG FIKK DEN IDEEN! :w00t:

Må vel PM'e Hansern, skaffe litt østrogen.

Hun likte meg skikkelig også jooo

Og jeg likte hun også noe jævlig.

Dat ass! dem boobs!

Og 17 år :love:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...