Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det er vel det siste jeg ville ha gjort. Eller, kan man blotte seg i sin egen leilighet?

Nei, ikke du. Du er jente.

Men enn mann kan. Hvis en mann ser en dame som står naken i stuevinduet er han en kikker.

Hvis en kvinne ser en mann som står naken i stuevinduet er han en blotter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, det er vel det siste jeg ville ha gjort. Eller, kan man blotte seg i sin egen leilighet?

Nei, ikke du. Du er jente.

Men enn mann kan. Hvis en mann ser en dame som står naken i stuevinduet er han en kikker.

Hvis en kvinne ser en mann som står naken i stuevinduet er han en blotter.

Likestilling my ass.

Samme med det forslaget om alkolås etc.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1393666

Vi menn må starte opp et likestillingsparti, ansette kvinner bare fordi man må fylle kvoteringen? Fysj.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vet ikke helt hvordan en alkolås funker og slikt, men ser ikke bort i fra at det kunne ha vært en god ide.

For sånne som deg hvertfall Bundy. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Flestparten som er edru vil velge og ikke blåse for en beruset person. Jeg ville ikke blåst. Ville dere? nei tror ikke det. Men ok da, ikke en idiotsikker innretning.

Lenke til kommentar

Om ein skal ha alkolås og fartssperre skal ein ha det for unge kvinner og. Å skjære alle over ein kam hjelper ingen, og om det er sånn at statistikken tilseier at menn har lettere for å kjøre gris så må det til ein haldningsendring, ikkje forbud og påbud og fratatte rettar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...