Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I natt så drømte jeg at det var mange (rundt 200-300 stk) som sto på Doha internasjonale flyplass. Det var bare oss der i et stort loungeområde. Noen skulle fly med Thai Airways, andre skulle fly med Qatar, også var det noen lættise folk som skulle fly med Aeroflot. Plutselig så står jeg på et slags podium og roper "QR 953 partyflight numero uno!" noe som er ganske rart da dette er flyet som går fra Doha til Oslo. Hører masse ølbokser som sprettes.

Knallis drøm.

Lenke til kommentar

Kokk? Hvorfor har du valgt et yrke som kokk?

Jeg vurderer også å bli kokk, liker å lage mat.

Spess når man har munchies :D

Jeg styrer unna kokkeyrket netttopp FORDI jeg liker å lage mat, jeg. Redd det hadde ødelagt gleden ved matlagingen. Vet folk det har skjedd med både blandt kokker og fotografer. I stedet for en aktivitet forbundet med glede kan det fort bli til en kjedsommelig affære man kun forbinder med jobb.

Forresten så er det mange stonere jeg vet om som har utdannet seg som kokk. I wonder why. Ikke alle som har gjort karriere innen for yrket da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja, det gjelder de fleste jeg kjenner som har gått hestefaget også. Dem har enten sluttet i lærlingetiden eller begynt med noe nytt etterpå, forståelig nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...