Bruker-33331 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Fordi du er jente. Jenter har sånne venner. Det slipper de bare ikke unna. Vi har ei berte på jobb som sender mailer som FWD: FWD: FWD: FWD: FWD: FWD: FWD: SPRØTT! HVIS DU ELSKER 10 AV VENNENE DINE, SEND DENNE MAILEN VIDERE TIL 10 PÅ VENNELISTA DI!!!!!!! (og det er 50 navn i TO: feltet, halvparten som ikke jobber hos oss engang) For å skifte emne tilbake ett par hakk uten å ha giddet lese halvparten mellom her og der: Noen jenter slipper unna. Jeg måtte faktisk aktivt gå inn for å få de forferdelige brystkreft-greiene som går på facebook. Aktivt spørre. Jeg angret rimelig fort, tho. Ikke tull med brystkreft. Hvis jeg mister mine mantits, så gråter jeg. Eller, jeg prøver å få mantits Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Begynn å ta kvinnelige hormoner, Bundy, så vokser de naturlig frem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Stemmer, Kielland sin het bare "Karen". OH WELL. Skram er enda verre. Egentlig enig. Bare ikke si det til elevene mine Skal du ha bank? Amalie Skram er jo kos! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg tar gjerne imot bank! Hvor mye penger har du i den banken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg trenger nok de pengne selv, lå masse regninger og ventet på meg i postkassen i dag, skulle tro det var planlagt at det måtte komme på payday og rive fra meg pengene med en gang. Men jeg kan godt slå deg litt om du vil, bare gi en lyd litt før du er her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg tar gjerne imot bank! Hvor mye penger har du i den banken? Ingen penger, men det er noen kvikksølvforgifta fisk der. Det er en kondemnert fiskebank. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg trenger nok de pengne selv, lå masse regninger og ventet på meg i postkassen i dag, skulle tro det var planlagt at det måtte komme på payday og rive fra meg pengene med en gang. Men jeg kan godt slå deg litt om du vil, bare gi en lyd litt før du er her. Det går fint. Jeg føler ikke at jeg er akseptert hos en kvinne før hun har slått meg noen ganger. Ingen penger, men det er noen kvikksølvforgifta fisk der. Det er en kondemnert fiskebank. Ooh, kult! Det kan jo jeg selge til Sverige som surströmming. De merker jo ikke forskjell likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det går fint. Jeg føler ikke at jeg er akseptert hos en kvinne før hun har slått meg noen ganger. Jeg gleder meg allerede. Når er du her? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har ferie i Desember, kan komme innom da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Begynn å ta kvinnelige hormoner, Bundy, så vokser de naturlig frem. HAr du noen dealere som selger det? GUD jeg fikk en awesome ide, blande kvinnelige hormoner i stoff og selge. Endret 15. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Gjør det. Hva foretrekker du å bli slått med? Endret 15. november 2011 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Facebook anbefalte meg å like Minecraft siden jeg allerede liker Minecraft. Logisk. Det jeg derimot ikke skjønner er at de anbefalte meg Bone, Thugs 'n Harmony fordi jeg liker Nirvana. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Begynn å ta kvinnelige hormoner, Bundy, så vokser de naturlig frem. HAr du noen dealere som selger det? GUD jeg fikk en awesome ide, blande kvinnelige hormoner i stoff og selge. Drikk øl, jeg har hørt det gir samme effekten. Du kakler som ei kjerring og kan ikke kjøre bil. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 jeg fikk en awesome ide, blande kvinnelige hormoner i stoff og selge. Faen så genialt! Hadde vært et awesome eksperiment. Gitt "kompisrabatt" til bolere og ledd bak ryggen deres f.eks. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Gjør det. Hva foretrekker du å bli slått med? Er jo ikke godt hvis det ikke er kropp mot kropp! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Drikk øl, jeg har hørt det gir samme effekten. Du kakler som ei kjerring og kan ikke kjøre bil. Logisk. jeg fikk en awesome ide, blande kvinnelige hormoner i stoff og selge. Faen så genialt! Hadde vært et awesome eksperiment. Gitt "kompisrabatt" til bolere og ledd bak ryggen deres f.eks. NETTOP! også knulla dem, bokstavelig talt. Endret 15. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg vet at man blir kåt av å ta testo, men hva skjer med libidoen om man tar østrogen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Den skrumper sikkert inn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Libidoen er vel strengt tatt bare påvirket av mengden Testo du har, og ikke østrogen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Gjør det. Hva foretrekker du å bli slått med? Er jo ikke godt hvis det ikke er kropp mot kropp! Jeg sa ikke noe om at du ikke kunne få smake håndflaten da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg