Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Schnell, nei, de er guder. Æser og vaner faktisk. Like mye oppdiktet som den kristne Gud, Allah, Buddha og alle de hinduistiske gudene, samt alle andre guder. Jeg for min del, ser på gråstein som den aller høyeste. Alt liv stammer fra gråsteinen, men jeg har en kompis som er overbevist om at det er blåbær som er de ultimate herskerne. edit: Ida, hæ hva nå? Endret 2. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 datasmarf: dei er ikkje gudar dei er oppdikta fok Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 eg kallar ikkje alle nordmenn det!!!! berre nokendet er ikkje noke gale i å vere det asså men Vel... Det er generelt sett ikke den beste måten å asimilere seg i samfunnet når man går rundt og snakker dritt om landets ledere. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Schell er her og ødelegger i dag også? Hmm ok, da stikker jeg igjen. Bye Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Datasmurf : Jeg hadde foretrukket om du ikke sa "vi". For jeg er ikke en del av den troen din. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 skarstad: nej høyr her, mora mi budde i russia til ho var 18 år og ho seie det var eit mykje betre land enn noreg å bu i nesten! kjempebra poltikarar i alt!!!!"russland er ikkje diktatur, dei er demokrati og putin er den beste presidenten i verda Kritiske journalister blir tatt av dage på løpende bånd, hva er demokratisk med det? det har ikkje eg høyrd noke om. men det har iokkje putin noke med håks: nei det er eg ikkje du er Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Er dette den mest populære tråden på hele diskusjon.no eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 det har ikkje eg høyrd noke om. men det har iokkje putin noke med Har han ikke det? Er det da altså tilfeldig at kritiske journalister dør som fluer så fort han som er en tidligere offiser i KGB kommer til makten? Er dette den mest populære tråden på hele diskusjon.no eller? Ja tror det. Hvertfall om man ser på antall innlegg/tid Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 eg skal bli onkelt btw!!!!!!!!!!! :D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Skrifttolkere klarer sikkert å forstå hva du skriver, Schnell. Men det hadde vært fint om du lot vanlige mennesker skjønne det også. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Russland scorer forøvrig bare 5,02 i The Economists demokratiindex og ligger på en 102. plass i verden, bak land som Kenya, Uganda og Tanzania. Norge ligger på fjerde med 9,55 poeng. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 det har ikkje eg høyrd noke om. men det har iokkje putin noke med Har han ikke det? Er det da altså tilfeldig at kritiske journalister dør som fluer så fort han som er en tidligere offiser i KGB kommer til makten? Er dette den mest populære tråden på hele diskusjon.no eller? Ja tror det. Hvertfall om man ser på antall innlegg/tid nja... sikkert ikkje, eg er ikkje så inni det der greiene så eg skal ikkje uttale meg loveless: eg veit du berre klagar på skrivina mi som hevn fordi du fortsatt er fornærma fordi eg klaga på meg mnem ne l4r5: kva??? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 nja... sikkert ikkje, eg er ikkje så inni det der greiene så eg skal ikkje uttale megDa burde du ikke si at han ikke har noe med det å gjøre heller. Skal du si at du ikke er inni i greiene så ikke uttal deg på noen side i saken. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Fordi du klaget på deg? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 nej, eg klagar på DEGH Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Schnell er ikke så vanskelig å forstå egentlig, så lenge man ikke tenker rettskreven bokmål og nynorsk, men heller legger litt dialekt og talemål i det hele ^^ Ida, okay, når jeg tenker meg om, er det vel egentlig ikke mange som følger den trua så det blir vel feil å si vi ja. Jeg liker å se på meg selv som åsatruer, men jeg er vel egentlig ateist. Eller var det omvendt? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 nej,eg klagar på DEGH Degh? Jøss. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Ser man det...ergrer på seg jentene også. jaja. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Schnell, du snakker i poesi. Synd all diktning må tolkes for å få en mening Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Schnell, du snakker i poesi. Synd all diktning må tolkes for å få en mening He's the new in-house-poet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg