Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Schnell, nei, de er guder.

Æser og vaner faktisk.

Like mye oppdiktet som den kristne Gud, Allah, Buddha og alle de hinduistiske gudene, samt alle andre guder.

Jeg for min del, ser på gråstein som den aller høyeste.

Alt liv stammer fra gråsteinen, men jeg har en kompis som er overbevist om at det er blåbær som er de ultimate herskerne.

edit: Ida, hæ hva nå? :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skarstad: nej :realmad: høyr her, mora mi budde i russia til ho var 18 år og ho seie det var eit mykje betre land enn noreg å bu i nesten! kjempebra poltikarar i alt!!!!"

russland er ikkje diktatur, dei er demokrati og putin er den beste presidenten i verda

Kritiske journalister blir tatt av dage på løpende bånd, hva er demokratisk med det?

det har ikkje eg høyrd noke om. men det har iokkje putin noke med

håks: nei det er eg ikkje ;) du er

Lenke til kommentar

Har han ikke det? Er det da altså tilfeldig at kritiske journalister dør som fluer så fort han som er en tidligere offiser i KGB kommer til makten?

Er dette den mest populære tråden på hele diskusjon.no eller?

Ja tror det. Hvertfall om man ser på antall innlegg/tid

Lenke til kommentar

Har han ikke det? Er det da altså tilfeldig at kritiske journalister dør som fluer så fort han som er en tidligere offiser i KGB kommer til makten?

Er dette den mest populære tråden på hele diskusjon.no eller?

Ja tror det. Hvertfall om man ser på antall innlegg/tid

nja... sikkert ikkje, eg er ikkje så inni det der greiene så eg skal ikkje uttale meg

loveless: eg veit du berre klagar på skrivina mi som hevn fordi du fortsatt er fornærma fordi eg klaga på meg ;) mnem ne

l4r5: kva???

Lenke til kommentar

Schnell er ikke så vanskelig å forstå egentlig, så lenge man ikke tenker rettskreven bokmål og nynorsk, men heller legger litt dialekt og talemål i det hele ^^

Ida, okay, når jeg tenker meg om, er det vel egentlig ikke mange som følger den trua så det blir vel feil å si vi ja.

Jeg liker å se på meg selv som åsatruer, men jeg er vel egentlig ateist.

Eller var det omvendt? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...