Kammizez Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Og fordi de har en av verdens mest liberale våpenpolitikk. Tror ikke du ser ting som detta nede på rimi på gjørnet i norge: *bilde" Sånt blir det spenning i hverdagen av. Jeg er vanligvis denne mannen på Rimi på hjørnet. Ingen stjeler varer på min vakt. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvis svenskene har det så jævlig her kan de jo bare flytte tilbake før det er flere svensker enn nordmenn i Oslo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvis svenskene har det så jævlig her kan de jo bare flytte tilbake før det er flere svensker enn nordmenn i Oslo. Hører jeg starten på SSAN (Stopp svenskefisering av norge)? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Neida, går nok bra. De pleier bare å tjene litt cash her og flytte tilbake. Ser for meg at trenden holder lenge helt til Sverige ordner på shitet sitt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Congratulations. Endret 15. november 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvis svenskene har det så jævlig her kan de jo bare flytte tilbake før det er flere svensker enn nordmenn i Oslo. Hører jeg starten på SSAN (Stopp svenskefisering av norge)? Hadde ikke vært så dumt. Hvordan skal nordmenn kunne konkurrere på arbeidsmarkedet mot folk som "säljer arslet" for å kunne få en tilkallingsvikar-deltidsstilling som dørselger? Please tell me... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Kamuflere seg som svensker. Helt klart! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Haha, det ligger brukte strikker ute på auksjon på ebay... LINK Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg tror jeg må være en superlærer Jobba med Karens jul hele forrige norsktime uten en eneste elevklage. Eller kanskje elevene mine bare er veldig apatiske? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 De kan ikke klage når de sover vett. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Jeg var så smart at jeg satt dem i en halvsirkel med stolene, så de ikke hadde noen pult å sove på. Fin oppsummering av teksten hadde de og ^^ Stolt av småtrollan nå (jeg er forresten så jævla lei av Karens jul..) Endret 15. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Stolt over store troll også? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg var så smart at jeg satt dem i en halvsirkel med stolene, så de ikke hadde noen pult å sove på. Fin oppsummering av teksten hadde de og ^^ Stolt av småtrollan nå (jeg er forresten så jævla lei av Karens jul..) Det er fordi Kielland i og for seg er ganske stusselig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg var så smart at jeg satt dem i en halvsirkel med stolene, så de ikke hadde noen pult å sove på. Fin oppsummering av teksten hadde de og ^^ Stolt av småtrollan nå (jeg er forresten så jævla lei av Karens jul..) Det er fordi Kielland i og for seg er ganske stusselig. *kremt* Amalie Skram. Stolt over store troll også? Hvis stortrollan har vært flink og gjort leksa si så Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Stemmer, Kielland sin het bare "Karen". OH WELL. Skram er enda verre. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Stemmer, Kielland sin het bare "Karen". OH WELL. Skram er enda verre. Egentlig enig. Bare ikke si det til elevene mine Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Egentlig enig. Bare ikke si det til elevene mine Jeg kan trøste meg med at begge heter Karen, begge har fått/har unge på vei og begge dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg