Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Eeeeeh.... :dontgetit:

"Dette er for alle som er på min venneliste.

Jeg liker å høre om deg og din familie de gode nyhetene og støtte under de mørke tider. Jeg elsker bilder og lenker. Jeg er ikke bare glad for å telle deg som min venn, men også som en familie. Enten du vet det eller ikke, vil jeg besøke deg regelmessig her på fb.

Takk for at du er en del av livet mitt, enten vi snakker jevnlig,eller ikke, er du fortsatt i mine tanker. Jeg skulle ønske jeg kunne se alle dere alle oftere ;-)

La oss se hvem som faktisk betaler oppmerksomhet Hvis du likte dette innlegget, må du kopiere dette som statusen din på bare et minutt. Jeg kommer for å se hvem som faktisk setter pris på familie og vennskap ~ ~ ~ ♥ "

Hvorfor har jeg så idiotiske folk på vennelista mi? :nei::glare:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Dette er for alle som er på min venneliste.

Jeg liker å høre om deg og din familie de gode nyhetene og støtte under de mørke tider. Jeg elsker bilder og lenker. Jeg er ikke bare glad for å telle deg som min venn, men også som en familie. Enten du vet det eller ikke, vil jeg besøke deg regelmessig her på fb.

Takk for at du er en del av livet mitt, enten vi snakker jevnlig,eller ikke, er du fortsatt i mine tanker. Jeg skulle ønske jeg kunne se alle dere alle oftere ;-)

La oss se hvem som faktisk betaler oppmerksomhet Hvis du likte dette innlegget, må du kopiere dette som statusen din på bare et minutt. Jeg kommer for å se hvem som faktisk setter pris på familie og vennskap ~ ~ ~ ♥ "

Fordi du er jente. Jenter har sånne venner. Det slipper de bare ikke unna. Vi har ei berte på jobb som sender mailer som

FWD: FWD: FWD: FWD: FWD: FWD: FWD: SPRØTT!

HVIS DU ELSKER 10 AV VENNENE DINE, SEND DENNE MAILEN VIDERE TIL 10 PÅ VENNELISTA DI!!!!!!!

(og det er 50 navn i TO: feltet, halvparten som ikke jobber hos oss engang)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

*random spam*

Du ække den eneste, men for min del ligger det i at jeg har en drøss med orkdalinger og alenemødre over 30 på lista mi.

Det er nesten utelukkende alltid de som skriver sånt. Og av orkdalingene er det hovedsaklig de fra "mindre" steder som Fannrem og Gjølme, brorparten er kvinnelige, flere driver med hest eller har barn og er forlova / gift (det er enten eller), og de aller fleste tilhører arbeiderklassen eller betegnes som de som kommer fra de fattige familiene og som har lav utdanning og har vært på NAV siden de droppa ut av VGS ila. førsteåret.

Lenke til kommentar

Måtte bare poste dette innlegget jeg så på svensk e24.se.

"Visst finns det jobb i Norge men livskvalitet får man leta länge efter. Finns många intressanta trådar på Flashback om hur hårt livet kan suga i Norge! Läs noga innan ni flyttar hit.. Bor själv i Oslo och vet vad jag pratar om. Visst kan man leva snålt här men det tär mer på livskvalitén än vad jag föreställde mig innan jag levde det livet. Då har jag ändå levt studentliv i 5 år tidigare fast i Sverige."

Enige?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Sveits suger mindre.

Det er bare fordi de får heroin på resept og er for dopa til å suge så hardt.

Og fordi de har en av verdens mest liberale våpenpolitikk.

Tror ikke du ser ting som detta nede på rimi på gjørnet i norge:

220px-Caroline-Migros-p1000507.jpg

Sånt blir det spenning i hverdagen av.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...