Heddy Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Eeeeeh.... "Dette er for alle som er på min venneliste. Jeg liker å høre om deg og din familie de gode nyhetene og støtte under de mørke tider. Jeg elsker bilder og lenker. Jeg er ikke bare glad for å telle deg som min venn, men også som en familie. Enten du vet det eller ikke, vil jeg besøke deg regelmessig her på fb. Takk for at du er en del av livet mitt, enten vi snakker jevnlig,eller ikke, er du fortsatt i mine tanker. Jeg skulle ønske jeg kunne se alle dere alle oftere ;-) La oss se hvem som faktisk betaler oppmerksomhet Hvis du likte dette innlegget, må du kopiere dette som statusen din på bare et minutt. Jeg kommer for å se hvem som faktisk setter pris på familie og vennskap ~ ~ ~ ♥ " Hvorfor har jeg så idiotiske folk på vennelista mi? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 La oss se hvem som faktisk betaler oppmerksomhet Lenke til kommentar
mathos Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hva er greia med posten egentlig? "Forsøkt levert" meg opp i rumpa.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Flyspill. Inverted axis. Eh, du....hmmmm....du....eh, kanskje...eh jeg mener....vil du komme hjem til meg å spille flyspill en gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Har oppkjøring I dag, gruer meg Endret 15. november 2011 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Eeeeeh.... "Dette er for alle som er på min venneliste. Jeg liker å høre om deg og din familie de gode nyhetene og støtte under de mørke tider. Jeg elsker bilder og lenker. Jeg er ikke bare glad for å telle deg som min venn, men også som en familie. Enten du vet det eller ikke, vil jeg besøke deg regelmessig her på fb. Takk for at du er en del av livet mitt, enten vi snakker jevnlig,eller ikke, er du fortsatt i mine tanker. Jeg skulle ønske jeg kunne se alle dere alle oftere ;-) La oss se hvem som faktisk betaler oppmerksomhet Hvis du likte dette innlegget, må du kopiere dette som statusen din på bare et minutt. Jeg kommer for å se hvem som faktisk setter pris på familie og vennskap ~ ~ ~ ♥ " Hvorfor har jeg så idiotiske folk på vennelista mi? Fordi du er jente. Jenter har sånne venner. Det slipper de bare ikke unna. Vi har ei berte på jobb som sender mailer som FWD: FWD: FWD: FWD: FWD: FWD: FWD: SPRØTT! HVIS DU ELSKER 10 AV VENNENE DINE, SEND DENNE MAILEN VIDERE TIL 10 PÅ VENNELISTA DI!!!!!!! (og det er 50 navn i TO: feltet, halvparten som ikke jobber hos oss engang) Endret 15. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Eeeeeh.... *random spam* Hvorfor har jeg så idiotiske folk på vennelista mi? Du ække den eneste, men for min del ligger det i at jeg har en drøss med orkdalinger og alenemødre over 30 på lista mi. Det er nesten utelukkende alltid de som skriver sånt. Og av orkdalingene er det hovedsaklig de fra "mindre" steder som Fannrem og Gjølme, brorparten er kvinnelige, flere driver med hest eller har barn og er forlova / gift (det er enten eller), og de aller fleste tilhører arbeiderklassen eller betegnes som de som kommer fra de fattige familiene og som har lav utdanning og har vært på NAV siden de droppa ut av VGS ila. førsteåret. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Også spør man hvorfor de sender slik spam-drit hele tiden, ser de bare dumt på deg og sier "Har du ikke HUMOR?!! HERREGUUUUD" 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Oh yes. Og de finnes overalt, som i STFK og NTFK. Har du først hatt ei mailadresse i de systemene der, så kan du banne på at du får videresendte kjedebrev året rundt. :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Time på Haukeland klokka 0900. Hjemme klokka 1350. HEEEEEEEELT normalt. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Måtte bare poste dette innlegget jeg så på svensk e24.se. "Visst finns det jobb i Norge men livskvalitet får man leta länge efter. Finns många intressanta trådar på Flashback om hur hårt livet kan suga i Norge! Läs noga innan ni flyttar hit.. Bor själv i Oslo och vet vad jag pratar om. Visst kan man leva snålt här men det tär mer på livskvalitén än vad jag föreställde mig innan jag levde det livet. Då har jag ändå levt studentliv i 5 år tidigare fast i Sverige." Enige? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Norge suger. Sverige suger. Danmark suger. England suger. Etiopia suger. U, S and A suger. Alle land suger. Eneste forskjellen er hvordan de suger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Sveits suger mindre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Sveits suger mindre. Det er bare fordi de får heroin på resept og er for dopa til å suge så hardt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det får man jo på grå resept i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Sveits suger mindre. Det er bare fordi de får heroin på resept og er for dopa til å suge så hardt. Og fordi de har en av verdens mest liberale våpenpolitikk. Tror ikke du ser ting som detta nede på rimi på gjørnet i norge: Sånt blir det spenning i hverdagen av. Endret 15. november 2011 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg skal så jævlig flytt til sveits, dopa på heroin og løpe rundt med våpen på ryggen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg skal så jævlig flytt til sveits, dopa på heroin og løpe rundt med våpen på ryggen! Ikke misforstå når noen ber om hjelp til å sette et skudd på dem da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har det flere betydninger?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Visstnok. Den ene betydningen blåser ut hjernecella dine. Den andre betydningen innebærer å avfyre et våpen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg