Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle ordentlige bikere jeg har møtt på har kone og barn... sorry to burst your bubble

Alle ordentlige bikere jeg har møtt på har hestehale, skinnvest og masse kult skjegg.

Bare han ene jeg kjenner har dette.... i tillegg til kone og barn, stasjonsvogn og hvitt hus i to etasjer.

Og en chopper på 1400ccm da.

Lenke til kommentar

Wat to do?

Har lyst til å kjøpe en billig sykkel som jeg skal bygge om litt.

Spørsmålet er bare; Skal jeg kjøpe den totalt awsome sykkelen som jeg ikke kan kjøre før i August neste år (hadde kanskje klart å ha den ferdig innen sesongen begynner i Mai)

Eller kjøpe en annen sykkel med mindre motor (som ikke er helt like kul) som jeg kan kjøre hele sommeren?

Dritt at de har den stygge "mellomtung"-regelen. Se ikke helt hva godt den gjør da du får mellomtungsykler som er raskere og kraftigre enn mange tungsykler. :ermm:

Og jeg tør ikke å kjøre den med større motor, ikek fordi politiet stopper meg, men fordi jeg har vært i ulykke før, og det har vært veldig greit å hanskes med forsikringsselskapet da heldigvis. De er nok ikek like villige til å hjelpe til når jeg har kjørt ulovlig.

Kjøp en som er plombert ned til mellomvekt. Når du har lov til å kjøre tung fjerner du plomberinga.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er sinnsykt vanskelig å finne faktisk, det er så få som plomberer ned at det er så få på markedet. Og denne sykkelen jeg vil ha er det kun ett stk. til salgs i Norge, og 3 i sverige atm. :p

Og det å plombere ned "selv" (må godkjennes av verksted) koster heftig mye, vi snakker somregel 6-8000 og det er egentlig ca. så mye jeg ville brukt på å pusse opp sykkelen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Og gillar inte Korn.

Men Kaisers, det tåler du. :ermm:

Har hørt at alle bikere er homser som tar hverandre i ræva på MC-treff.

Dette kan jeg bekrefte.

Snakker vi av erfaring? :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nok om Hitler. Du svarte ikke på sprøsmålet mitt.

Anfall: Skift avatar snart, jeg sprekker snart :(

Har den bare for å tease deg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...