Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

David Bowie er kjekk når han ikke har på seg sminke. Ta det som et kompliment!!

Han ser ut som noe i fra x-men jo.

Du hakke peil, Kevin.

Bowie er heit! Med og uten sminke. Jeg elsker'n i "Labyrinth". <3

Det skal skills til for å mislykkes med bacon.

Evt. bare være mer absent minded enn meg. Jeg har klart å glemme bacon noen ganger, for å si det sånn. :p

VIK FRA MEG, SYNDER!!!!

Når du er veldig bakfull og skal mekke deg snurring og bacon, er det lett å glemme baconet på full varme når du må sette deg ned for å hvile litt.

Lenke til kommentar

David Bowie er kjekk når han ikke har på seg sminke. Ta det som et kompliment!!

Han ser ut som noe i fra x-men jo.

Du hakke peil, Kevin.

Bowie er heit! Med og uten sminke. Jeg elsker'n i "Labyrinth". <3

Det skal skills til for å mislykkes med bacon.

Evt. bare være mer absent minded enn meg. Jeg har klart å glemme bacon noen ganger, for å si det sånn. :p

VIK FRA MEG, SYNDER!!!!

Når du er veldig bakfull og skal mekke deg snurring og bacon, er det lett å glemme baconet på full varme når du må sette deg ned for å hvile litt.

Nei, er ikke lett. Ikke når det er bacon vi snakker om.

Bowie er stygg.

Lenke til kommentar

Wat to do?

Har lyst til å kjøpe en billig sykkel som jeg skal bygge om litt.

Spørsmålet er bare; Skal jeg kjøpe den totalt awsome sykkelen som jeg ikke kan kjøre før i August neste år (hadde kanskje klart å ha den ferdig innen sesongen begynner i Mai)

Eller kjøpe en annen sykkel med mindre motor (som ikke er helt like kul) som jeg kan kjøre hele sommeren?

Dritt at de har den stygge "mellomtung"-regelen. Se ikke helt hva godt den gjør da du får mellomtungsykler som er raskere og kraftigre enn mange tungsykler. :ermm:

Og jeg tør ikke å kjøre den med større motor, ikek fordi politiet stopper meg, men fordi jeg har vært i ulykke før, og det har vært veldig greit å hanskes med forsikringsselskapet da heldigvis. De er nok ikek like villige til å hjelpe til når jeg har kjørt ulovlig.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Neida, motorsykkel er ikke for alle.

Det var da de som lurte på hva som var feil med meg da jeg fant ut at jeg skulle ta tunglappen, sånn etter at jeg hadde blitt kjørt ned på lettsykkel :p

Det er noe med følelsen av å kjøre den, umulig å forklare, man må kjenne det selv.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...