Bruker-33331 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det skal skills til for å mislykkes med bacon. Evt. bare være mer absent minded enn meg. Jeg har klart å glemme bacon noen ganger, for å si det sånn. VIK FRA MEG, SYNDER!!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 David Bowie er kjekk når han ikke har på seg sminke. Ta det som et kompliment!! Han ser ut som noe i fra x-men jo. Du hakke peil, Kevin. Bowie er heit! Med og uten sminke. Jeg elsker'n i "Labyrinth". <3 Det skal skills til for å mislykkes med bacon. Evt. bare være mer absent minded enn meg. Jeg har klart å glemme bacon noen ganger, for å si det sånn. VIK FRA MEG, SYNDER!!!! Når du er veldig bakfull og skal mekke deg snurring og bacon, er det lett å glemme baconet på full varme når du må sette deg ned for å hvile litt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 David Bowie er kjekk når han ikke har på seg sminke. Ta det som et kompliment!! Han ser ut som noe i fra x-men jo. Sexay Men jeg har visst rare preferanser. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 David Bowie er kjekk når han ikke har på seg sminke. Ta det som et kompliment!! Han ser ut som noe i fra x-men jo. Du hakke peil, Kevin. Bowie er heit! Med og uten sminke. Jeg elsker'n i "Labyrinth". <3 Det skal skills til for å mislykkes med bacon. Evt. bare være mer absent minded enn meg. Jeg har klart å glemme bacon noen ganger, for å si det sånn. VIK FRA MEG, SYNDER!!!! Når du er veldig bakfull og skal mekke deg snurring og bacon, er det lett å glemme baconet på full varme når du må sette deg ned for å hvile litt. Nei, er ikke lett. Ikke når det er bacon vi snakker om. Bowie er stygg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Rått riff, rå bass. http://www.youtube.com/watch?v=zJaACoAcdRY Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Bowie er stygg. Hamstern din er stygg Og gillar inte Korn. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Bowie er stygg. Hamstern din er stygg Og gillar inte Korn. Årets mest random post-pris går til: Hedvig! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Årets mest random post-pris går til: Hedvig! Woop Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Wat to do? Har lyst til å kjøpe en billig sykkel som jeg skal bygge om litt. Spørsmålet er bare; Skal jeg kjøpe den totalt awsome sykkelen som jeg ikke kan kjøre før i August neste år (hadde kanskje klart å ha den ferdig innen sesongen begynner i Mai) Eller kjøpe en annen sykkel med mindre motor (som ikke er helt like kul) som jeg kan kjøre hele sommeren? Dritt at de har den stygge "mellomtung"-regelen. Se ikke helt hva godt den gjør da du får mellomtungsykler som er raskere og kraftigre enn mange tungsykler. Og jeg tør ikke å kjøre den med større motor, ikek fordi politiet stopper meg, men fordi jeg har vært i ulykke før, og det har vært veldig greit å hanskes med forsikringsselskapet da heldigvis. De er nok ikek like villige til å hjelpe til når jeg har kjørt ulovlig. Endret 14. november 2011 av multisync Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Skal spare opp til suzuki gxrs 1000 jeg ^^ Sikkert k8. Endret 14. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Nice, ikke helt min greie da jeg sikkert ville mistet lappen Og den er uansett ikke noe annet enn enn plastrakett med en sinnsyk fart, den ser ikke fin ut og er ikke praktisk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Den ser nydelig ut! FUck u! Lappen? Hva faen er det? Han er pyse på gassen da Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Bruk pengene på noe fornuftig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Bruk pengene på noe fornuftig. Ja, som en gammel motorsykkel med evighetsmotor, du lærer mye mens du modifiserer den, og kan selge for profitt når du må bli kvitt den Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Bruk pengene på noe fornuftig. Det er det jeg skal, horer, sprit, pot og motorsykkel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fag, motorsykler er kule. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Neida, motorsykkel er ikke for alle. Det var da de som lurte på hva som var feil med meg da jeg fant ut at jeg skulle ta tunglappen, sånn etter at jeg hadde blitt kjørt ned på lettsykkel Det er noe med følelsen av å kjøre den, umulig å forklare, man må kjenne det selv. Endret 14. november 2011 av multisync Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Det å ikke ha lappen, samt politiet etter seg, som gjør det SKIKKELIG spennende. Akse no sykt, plutselig er du 3 km foran politiet Endret 14. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg