Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med å holde meg våken nå :p Praksisskolen har den tetteste, jævligste lufta jeg har vært borti, kombinert med en eller annen kjemisk lukt i dag, som selvfølgelig utløste migrene. Nå venter jeg bare på at det skal bli seint nok til at jeg kan legge meg.

D'aww. Popp en brexidol og gå til sengs. :D

Våkner frisk og rask i morgen tidlig. Om lufta er tett og jævlig, kan du vel åpne et vindu, eller?

Det må jo gå ut over kidsa også, er da ikke så kaldt i Trøndelag i disse dager. I alle fall ikke når det er 8 grader om natta. :p

Lenke til kommentar

Det er snakk om 06:00, ikke sant?

:tease:

06:00 står jeg opp :( Men tøff som jeg er kan jeg vel drøye legginga enda en time, og legge meg 19:00! Hardcore ass!

Våkner frisk og rask i morgen tidlig. Om lufta er tett og jævlig, kan du vel åpne et vindu, eller?

Det må jo gå ut over kidsa også, er da ikke så kaldt i Trøndelag i disse dager. I alle fall ikke når det er 8 grader om natta. :p

Hvis jeg går til sengs nå kommer jeg til å våkne kl 3 i natt uten å få sovne igjen :p Og er jo kaldt for tida jo, men der lufta er verst er uansett i kjelleren der vi sitter og planlegger, ingen vindu der -.- forferdelige arbeiedsforhold..

Lenke til kommentar

Hvis jeg går til sengs nå kommer jeg til å våkne kl 3 i natt uten å få sovne igjen :p Og er jo kaldt for tida jo, men der lufta er verst er uansett i kjelleren der vi sitter og planlegger, ingen vindu der -.- forferdelige arbeiedsforhold..

Tsk, tsk. Klag! Det gjorde jeg da jeg ble utplassert på Gerhard Schønning og Katta som IKT-drifter.

På GS satt jeg på biblioteket i kjelleren mens kidsa satt rundt meg og kasta godispapir og spilte Crazy Frog-lyden og annen irriterende drit fra Jamba, og på Katta fikk jeg det jeg antar egentlig var et bøttekott, hvor jeg hadde en pinnestol, et veldig lite bord og en gammel murstein av Comprakk-laptop. Ingen strømutganger e.l. Der skulle jeg sitte og være tilgjengelig for å hjelpe kidsa med hva enn de trengte hjelp til, samt hjelpe til med å drifte adminnettet. Nettet jeg ikke selv var tilkoblet til. :p

Jeg klagde på arbeidsforholdene på begge steder og fikk ny praksis på Orkanger, passet meg noe bedre. Ble utplassert på sykehuset, hvor jeg alt hadde hospitert en lengre periode før. :p Var bare så evig lite å gjøre at jeg visse dager kunne ende opp med å legge kabal fra jeg kom på jobb til det var på tide å dra igjen. Sjefen surfa pr0n o.l, spurte meg om jeg kunne laste ned musikk for ham og når jeg lurte på om de kunne lære meg noe, for jeg var jo her for å lære, fikk jeg bare vage svar som hinta i den retningen at nei, nei, det kunne de ikke. :p

Lenke til kommentar

Tsk, tsk. Klag! Det gjorde jeg da jeg ble utplassert på Gerhard Schønning og Katta som IKT-drifter.

På GS satt jeg på biblioteket i kjelleren mens kidsa satt rundt meg og kasta godispapir og spilte Crazy Frog-lyden og annen irriterende drit fra Jamba, og på Katta fikk jeg det jeg antar egentlig var et bøttekott, hvor jeg hadde en pinnestol, et veldig lite bord og en gammel murstein av Comprakk-laptop. Ingen strømutganger e.l. Der skulle jeg sitte og være tilgjengelig for å hjelpe kidsa med hva enn de trengte hjelp til, samt hjelpe til med å drifte adminnettet. Nettet jeg ikke selv var tilkoblet til. :p

Jeg klagde på arbeidsforholdene på begge steder og fikk ny praksis på Orkanger, passet meg noe bedre. Ble utplassert på sykehuset, hvor jeg alt hadde hospitert en lengre periode før. :p Var bare så evig lite å gjøre at jeg visse dager kunne ende opp med å legge kabal fra jeg kom på jobb til det var på tide å dra igjen. Sjefen surfa pr0n o.l, spurte meg om jeg kunne laste ned musikk for ham og når jeg lurte på om de kunne lære meg noe, for jeg var jo her for å lære, fikk jeg bare vage svar som hinta i den retningen at nei, nei, det kunne de ikke. :p

De vet jo godt hvilke forhold det er der, både ansatte og elever har klaget. Skolen står på en liste over skoler som skal pusses opp/rives helt, men tar tid. Får nok ikke bytta praksisplass, så lenge de formelle kravene fylles; altså timer angående timer, veiledning og praksislærer. Nå er det heldigvis bare noen få dager igjen :)

Lenke til kommentar

~VGS?

Nei, faget heter Scima-1, og er et fag med matte (vgs-nivå) og litt fysikk (som sikkert også er på vgs-nivå).

Felles fag for alle nautiske utdannelsene.

Jeg kan kanskje hjelpe litt, men jeg har ikke allverdens til bakgrunn.

Noen direkte overføring kan jeg dessverre ikke.

Nice, selv om jeg ville foretrukket en minnepenn ellerno og bare dratt over fila :whistle:

Tror jeg utsetter det til i morgen, var på skolen og skjønte ikkenoe av de oppgavene vi skulle gjøre, sånn i forhold til det vi har gjort i timen, som var ganske enkelt i forhold.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...