Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gidder du ikke sortere, Lars!!!??11 Tenk på de stakkars pingvinene i Afrika!

Wait..what? :roll:

Faktisk så er det der et problem. Mange sør-afrikanske pingviner dør hvert år pga. av at de setter seg fast i plast-avfall. (ja det finnes pingviner i sør-afrika)

Men det er lokal forurensing. Ikke noe jeg kan gjøre noe med her oppe.

Lenke til kommentar
skarstad: nej :realmad: høyr her, mora mi budde i russia til ho var 18 år og ho seie det var eit mykje betre land enn noreg å bu i nesten! kjempebra poltikarar i alt!!!!"

russland er ikkje diktatur, dei er demokrati og putin er den beste presidenten i verda

Ting kan vel tyde på at det er en noe pen og rund omskrivelse av fakta.

Lenke til kommentar
og i russland respektarar regjeringa religiøse personar. i motsetning til noreg,

her i nroeg er det jo berre ein gjeng tullebukkar som tyrar landet! eller hvertfall FRp og den gjengen :sick:

Og du beskylder OSS for å være rasist? Unnskyld meg, men det der er et av de mest rasistiske utsagnende jeg har lest her i dag!

Lenke til kommentar
og i russland respektarar regjeringa religiøse personar. i motsetning til noreg,

her i nroeg er det jo berre ein gjeng tullebukkar som tyrar landet! eller hvertfall FRp og den gjengen :sick:

Noreg har faktisk en statskirke, og religion står fremdeles ganske sterkt her.

Vi har jo blant annet KRL faget i skolen, skolegudstjenster. Alle trossamfun får støtte av staten... :)

Lenke til kommentar
skarstad: nej :realmad: høyr her, mora mi budde i russia til ho var 18 år og ho seie det var eit mykje betre land enn noreg å bu i nesten! kjempebra poltikarar i alt!!!!"

russland er ikkje diktatur, dei er demokrati og putin er den beste presidenten i verda

Så hvorfor ble hun ikke værende da? :) Hvorfor ikke flytte tilbake?

fordi det var så fatteg, men presidenten gjor det beste ut i fr forhaldane. så gifte ho seg jo med far min i noreg då liksom

Og du beskylder OSS for å være rasist? Unnskyld meg, men det der er et av de mest rasistiske utsagnende jeg har lest her i dag!

kva då. eg er ikkje rasist berre fordi eg hatar frp. då har me fan mange rasistar her i landet viss alle som hatar FRP er det!!!

Lenke til kommentar
kva då. eg er ikkje rasist berre fordi eg hatar frp. då har me fan mange rasistar her i landet viss alle som hatar FRP er det!!!

Du er rasist fordi du kaller nordmenn for gudeløse tullinger.

eg kallar ikkje alle nordmenn det!!!! berre noken

det er ikkje noke gale i å vere det asså men

Lenke til kommentar
Kan man kjøpe billett på lokaltogene til NSB? Skal fra Oslo til Ski på mandag og lurer på hvordan det gjøres med billett.

Du kan kjøpe på internett, i skranka på Oslo S, i automat på Oslo S eller ombord i toget. Var mulig å kjøpe billett ombord sist jeg tok et lokaltog. Det fordrer at de ikke har satt inn buss-for-tog som de gjør noen ganger. Da må man ha billetten klar på forhånd.

Lenke til kommentar

Kritiske journalister blir tatt av dage på løpende bånd, hva er demokratisk med det?

Lenke til kommentar
Du kan kjøpe på internett, i skranka på Oslo S, i automat på Oslo S eller ombord i toget. Var mulig å kjøpe billett ombord sist jeg tok et lokaltog. Det fordrer at de ikke har satt inn buss-for-tog som de gjør noen ganger. Da må man ha billetten klar på forhånd.

Æsj. Misliker generelt slike automater :wee: . Klarer alltid å trykke noe feil osv osv. Men er snkk om ganske sent da, regner med at det ikke settes inn buss da? På vei hjem igjen that is.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...