Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *finne frem gaffatapen for å restrikte Eple i fall hu skulle prøve på noe mot Diettführeren* Rømmegrøt er yucky. Fløyelsgrøt derimot... Tror jaggu jeg skal dra til Stavanger bare for å få farmor til å lage det til meg. Med rosiner, sukker og kanel, nam nam sier Joker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg vet ikke om jeg tør. Unni er fremdeles sur for at jeg lærte dere flammespruting, liksom. Du MÅ Unni likte det ikke helt.. Ikke når det kom tennveske over hele bordet heller Men det går så bra så! Nie er en muggen kjærring. :< Aces: Flink til å sluke dem nedentil og? EDIT: Datasmurf: NO RESTRICTIONS! AAAAH! Endret 9. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces: Flink til å sluke dem nedentil og? Hæ? Kan man sluke kniver noen andre steder enn nedentil? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mat. Mmmm jeg er djævelsk sulten når jeg tenker meg om. Omh nom nom. Blåse flammer, hayooo, bare ikke gjør det så mye at du blir løsemiddelskadet, Eplefe. \o/ Yehaw, *lager en brødblings* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *finne frem horse-tranq også* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces: Flink til å sluke dem nedentil og? Hæ? Kan man sluke kniver noen andre steder enn nedentil? Jeg tror vi kan bli gode venner, jeg. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nie er en muggen kjærring. :< Jaaa! Men hun er ikke langsint, så det går bra Og jeg presterte å kalle henne mamma i helga Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nie er en muggen kjærring. :< Jaaa! Men hun er ikke langsint, så det går bra Og jeg presterte å kalle henne mamma i helga Tror hun likte det. Typisk henne å tenne på sånt. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bare for å ha det sagt: Rømmegrøt til middag = SLAGER! Hvor ble det av.. eh.. semuleumsgrøten? Hvordan skrives det da mon tro? Semulium? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Eplefe, nåde deg om du gjør diettführeren min noe! edit: Billy Bob, semulegrynsgrøt Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eplefe, nåde deg om du gjør diettführeren min noe! Nåde deg om du kommer nærmere enn fem meter når jeg leker med diettføreren din. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er dere i gang igjen? Her kommer lille rolige meg innom for å se hvordan den nye tråden ser ut, og så er dere helt gale! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eple, jeg har zoom-linse nå, trenger ikke å komme nærme ;P Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror hun likte det. Typisk henne å tenne på sånt. Tenne på hva? at en kaller henne for mamma? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva faen... Jeg prøver å laste opp video på youtube, men i det jeg skal se på den etterpå så får jeg beskjed om at videoen ikke lenger eksisterer! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Foto- video- og lydopptak forbudt. Tenne på hva? at en kaller henne for mamma? Det og dasking. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blir jeg ignorert nå? *gå og sture i en krok* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva faen... Jeg prøver å laste opp video på youtube, men i det jeg skal se på den etterpå så får jeg beskjed om at videoen ikke lenger eksisterer! Hva het den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva het den? fikk det til nå http://youtube.com/watch?v=EXxI6oldcuA&...DFD&index=0 Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blir jeg ignorert nå? *gå og sture i en krok* Nåååh, vi kan sitte sammen og se på prinsesseplastrene våre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg