Romis Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Skulle bestille rom for 6 dager på et hotell i Sverige, fant ut at det kostet meg 10,000 sek for det billigste alternativet. FML.. ( Skal til Stockholm, nærmere bestemt Kista. http://no.hotels.com/sd1637076/hotell-spesialtilbud-kista/ Ser bra ut. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Bah, ufrivillig døgning før jobb... Ikke helt optimalt, får satse på at en solid dose kaffe redder meg igjennom dagen. Så ufattelig kjipt å være megatrøtt men bare kunne ligge i senga uten å sovne... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg hater skolen så jævlig. Prøver, prøver, prøver, lekser, lekser, framføringer, framføringer, tidlig opp hver dag, hater livet mitt, hater skolen.... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg hater skolen så jævlig. Prøver, prøver, prøver, lekser, lekser, framføringer, framføringer, tidlig opp hver dag, hater livet mitt, hater skolen.... SO HARDCORE 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Yay! Nå er det lyst ute, og littegranne snø <3 OG DET SNØR ENDA MER edit: blir så jævlig god film nå, kanskje noen gamle julefilmer + kakao Endret 14. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg hater skolen så jævlig. Prøver, prøver, prøver, lekser, lekser, framføringer, framføringer, tidlig opp hver dag, hater livet mitt, hater skolen.... SO HARDCORE Tøffen, du. Etter 12 år med skole er jeg rett og slett lei. Bedritne lærere, umulig å samarbeide med noen i oppgaver i klassen, irriterende medelever, og andre ting som gjør skolen veldig lite interessant. Takk og lov for at det kun er et halvt år igjen. Yay! Nå er det lyst ute, og littegranne snø <3 OG DET SNØR ENDA MER edit: blir så jævlig god film nå, kanskje noen gamle julefilmer + kakao Skal vi bytte? Jeg tar film og kakao, så framfører du en oppgave om rødvin som jeg ikke har begynt på, og Norskprøven jeg holder på med nå? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Tolv år med skole ja ... Enn de som sitter på Universitet/Høgskole da? Tror de har mer rett til å leke SO HARDCORE enn deg. Og hvis du er så lei ansvar, hvordan skal du da takle resten av livet? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Tolv år med skole ja ... Enn de som sitter på Universitet/Høgskole da? Tror de har mer rett til å leke SO HARDCORE enn deg. Og hvis du er så lei ansvar, hvordan skal du da takle resten av livet? Det sa jeg aldri, men for min del kunne jeg aldri tatt opp mer skole. Det er ikke det at jeg er lei ansvar, men jeg passer ikke til skolen. Undervisning, lekser, prøver, framføringer, osv hele året. Trives mye bedre i jobb, deilig å snart ut i lærlingtid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Skal vi bytte? Jeg tar film og kakao, så framfører du en oppgave om rødvin som jeg ikke har begynt på, og Norskprøven jeg holder på med nå? Det kunne vi sikkert gjort, men jeg koser meg så mye nå ^^ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Skal vi bytte? Jeg tar film og kakao, så framfører du en oppgave om rødvin som jeg ikke har begynt på, og Norskprøven jeg holder på med nå? Det kunne vi sikkert gjort, men jeg koser meg så mye nå ^^ *misunnelig* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Du får se på film og fikse kakao når du er ferdig, som en belønning, noe å se fremover til. MOTIVASJON 101 Endret 14. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Du får se på film og fikse kakao når du er ferdig, som en belønning, noe å se fremover til. MOTIVASJON 101 Neh, blir nok heller Skyrim fram til jeg skal legge meg. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Gækk, underhold meg passivt - noen! Denne dagen kommer til å gå så sakte, har ganske tom plan for dagen og jeg begynner å bli trøtt allerede, fuck this shit. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 I kveld er det lang gallamiddag med jobben, så jeg er nok ikke hjemme før 00-ish. Og jeg har feber. Fuck this shit. Jeg vil ikke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Du får se på film og fikse kakao når du er ferdig, som en belønning, noe å se fremover til. MOTIVASJON 101 Neh, blir nok heller Skyrim fram til jeg skal legge meg. Har det på pcen, orker ikke spille noe særlig tho:P Jeg vil ikke. MEN DU MÅ DEAL WITH IT Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Mchansern, hvilken jobb har du? Virker som du er på arbeidsrelaterte fester og kalaser hele tiden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Mchansern, hvilken jobb har du? Virker som du er på arbeidsrelaterte fester og kalaser hele tiden. Stemmer, her er det festivatas året rundt! Jobber som Jødeforvalter for det Tyske tredje riket. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Høres ut som et festlig levebrød, får hilse alle kjente. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Nja nei. Egentlig er jeg aviofil(?) og elsker fly. Derfor jobber jeg i reiselivet :---D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Mchansern, hvilken jobb har du? Virker som du er på arbeidsrelaterte fester og kalaser hele tiden. Stemmer, her er det festivatas året rundt! Jobber som Jødeforvalter for det Tyske tredje riket. Jepp, slående likhet! Endret 14. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg