Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal få med meg fengslingsmøtet til Anders Behring Breivik i morgen, siden det er åpen tingrett.

Er ca. 300 plasser for privatpersoner. Har hørt at dørene åpner kl. 0800, men regner med det kommer til å være enormt mye folk der. Noen som har noen formening om når jeg bør dra ned til Oslo Tingrett?

Sorry for at jeg ødelegger stemninga med dette her, men vil se svinet forklare sin egen versjon.

burde nok være der 3-4 timer før, for å sikre deg plass

Lenke til kommentar

Her regner det og blåser som i en skikkelig høststorm. Og så er det 6-7 varmegrader. :love:

Forøvrig er det litt skremmende hva Skyrim og ingen klokke i nærheten gjør med døgnrytmen din. :p

Hvor langt er du kommet?

Ikke særlig langt. Hoppa av mainquestet for en stund siden tror jeg. Usikker på hva som er mainquestet i disse dager, men begynte å loke rundt med the noen folk i Whiterun og ble til en varulv, og så har jeg vært på fylla og diverse etter det. Samt traina blacksmithing til 100, kverka noen drager og laga meg full dragon armor. <3

Ex-roomien min var fra Sandnes. Fikk god trening i "stavangersk" av å høre på hu.

Jeg er fra Stavanger! :D

Da slipper jeg å se ut vinduet etter snø!

What?

Lenke til kommentar

bæ nå vil jeg også lage gif av meg selv. Hvordan gjorde du det egentlig, _Hedvig?

Her kan du visst direkte laste opp en video så den blir en gif. Men det funka ikke for meg selv om jeg holdt meg under størrelsegrensa.

Så brukte den her istedet :p da må du først laste opp til youtube, og bare lime inn youtube-linken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...