sn0dig Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nå diska jeg opp med egg og bacon da, men det ble kanskje middag? Men da fikk jeg i hvert fall PROTEINER sn0dig!!! Var ikke egg og bacon jeg mente, men ok. Nå hadde jeg ingen andre..uhm, proteinkilder, tilgjengelig da. Det kan vel lett løses med en kontaktannonse her på forumet Og husk; pics or it didn't happen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg hadde tatt kontakt, hvis ikke det var for at du bor i trønderland Har du heftig trønderdialekt også eller? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nei, jeg har en spesiell Hedvig-dialekt, som er en blanding av standard østlandsk ispedd en god del trøndersk, med en bitteliten svar påvirkning av finnmarking. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Nice, bedre enn ren trøndersk ihvertfall :!: Har en buddy fra trøndelag, skjønner ikke en dritt av hva han sier hvis han ringer meg. Ikke stress in person, men over telefon, not a chance... Endret 13. november 2011 av multisync Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ren trøndersk er fælt, ihvertfall på damer som har den typen tonefall som gjør at de alltid høres ut som om de klager og syter... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Raringer. Trøndersk er den fineste dialekta i Norge. Men jeg kan gå med på at folk fra Stjørdal høres litt sytete ut, selv om ingen slår Tromsø-dialekta når det gjelder å høres sytete ut! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Trønder dialekt er digg! Spesielt på jenter! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nice, bedre enn ren trøndersk ihvertfall :!: Har en buddy fra trøndelag, skjønner ikke en dritt av hva han sier hvis han ringer meg. Ikke stress in person, men over telefon, not a chance... Ke du mein me att du itj ferrstår ke vi sei førrnokko? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ihvertfall når alle trønderfolka jeg har på facebook bastant skriver på dialekt så blir jeg oppgitt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg blir alltid oppgitt når det kommer en kunde med ett alt for pusete spørsmål om ett eller annet på værste firkantbokmålsdialekta du kan se for deg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 bærumnorsk du sikter til? det høres jævli ut Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 onklp sin twitter: fuck my liver, fuck my lungs lulz Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 bærumnorsk du sikter til? det høres jævli ut Alt sør, vest og øst for Hedmark Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Raringer. Trøndersk er den fineste dialekta i Norge. Men jeg kan gå med på at folk fra Stjørdal høres litt sytete ut, selv om ingen slår Tromsø-dialekta når det gjelder å høres sytete ut! EYH! Førr fan! I don't like you any more Endret 13. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kompetent programmør søkes til et lite og unyttig prosjekt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 bærumnorsk du sikter til? det høres jævli ut pfft. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Raringer. Trøndersk er den fineste dialekta i Norge. Men jeg kan gå med på at folk fra Stjørdal høres litt sytete ut, selv om ingen slår Tromsø-dialekta når det gjelder å høres sytete ut! EYH! Førr fan! I don't like you any more Det er jo sant. Den fulle, objektive sannheten. Og joda, du liker meg kjempegodt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 bærumnorsk du sikter til? det høres jævli ut Alt sør, vest og øst for Hedmark så du hater min uttpå landet østnorsk? :/ nå ødela du dagen min mikkel :o Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 bærumnorsk du sikter til? det høres jævli ut Alt sør, vest og øst for Hedmark så du hater min uttpå landet østnorsk? :/ nå ødela du dagen min mikkel :o ja Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Det er jo sant. Den fulle, objektive sannheten. Og joda, du liker meg kjempegodt Dialektrasist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg