Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, jeg må opp tidlig for å vaske. :|

Samt at eksen til søss sa han kom hit klokka ti, så jeg må vel underholde ham også.

Jeg vil ha neste helg slik at jeg kan ut og drikke med kjæresten hennes, og samtidig lære ham litt om hvordan han skal behandle kvinner og at søss forventer at de snakker oftere sammen enn 1 gang hver andre uke. :p

Og nå som vi begge har sluttet å røyke, vil det bli enda vanskeligere å få ham på tomannshånd. Typisk!

Lenke til kommentar

Jeg vil ha neste helg slik at jeg kan ut og drikke med kjæresten hennes, og samtidig lære ham litt om hvordan han skal behandle kvinner og at søss forventer at de snakker oftere sammen enn 1 gang hver andre uke. :p

Akkurat det får søstra di klare å fortelle selv. Om hun ikke klarer det er hun greit ubrukelig som menneske :D

Lenke til kommentar

Akkurat det får søstra di klare å fortelle selv. Om hun ikke klarer det er hun greit ubrukelig som menneske :D

Hu sier det hver gang de snakker sammen, men han oppfatter det ikke, så da må jeg overta.

Jeg fiksa eksen hennes, så jeg skal vel klare denne fyren også.

Smurf: MSN?

BRT.

Fack, jeg sku jo legge meg for en time eller så siden. I stedet har jeg lest mer om Skyrim og hørt på Kaizers. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...