Heddy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg skal legge meg NU! Hoppa til sengs, og klar for drømmeland. Nattifnatti. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Har noen flasker med sprit her, men føler det blir litt nedtur og åpne noe alene Hvor bor du? Kåte adminfaen Tid for å åpne VSOP konjakk, gg? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Skyrim eller søvn? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Gah, jeg må opp tidlig for å vaske. :| Samt at eksen til søss sa han kom hit klokka ti, så jeg må vel underholde ham også. Jeg vil ha neste helg slik at jeg kan ut og drikke med kjæresten hennes, og samtidig lære ham litt om hvordan han skal behandle kvinner og at søss forventer at de snakker oftere sammen enn 1 gang hver andre uke. Og nå som vi begge har sluttet å røyke, vil det bli enda vanskeligere å få ham på tomannshånd. Typisk! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg vil ha neste helg slik at jeg kan ut og drikke med kjæresten hennes, og samtidig lære ham litt om hvordan han skal behandle kvinner og at søss forventer at de snakker oftere sammen enn 1 gang hver andre uke. Akkurat det får søstra di klare å fortelle selv. Om hun ikke klarer det er hun greit ubrukelig som menneske Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Skyrim eller søvn? Skyrim Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Skyrim eller søvn? Crysis 1 og 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Du mener da vel skype? MSN er for nubs Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nei, jeg mener ikke Skype. Bruker ikke Skype. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 WTF? Sover folk.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg vil ha neste helg slik at jeg kan ut og drikke med kjæresten hennes, og samtidig lære ham litt om hvordan han skal behandle kvinner og at søss forventer at de snakker oftere sammen enn 1 gang hver andre uke. Akkurat det får søstra di klare å fortelle selv. Om hun ikke klarer det er hun greit ubrukelig som menneske Hu sier det hver gang de snakker sammen, men han oppfatter det ikke, så da må jeg overta. Jeg fiksa eksen hennes, så jeg skal vel klare denne fyren også. Smurf: MSN? BRT. Fack, jeg sku jo legge meg for en time eller så siden. I stedet har jeg lest mer om Skyrim og hørt på Kaizers. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 WTF? Sover folk.. Er du gal? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 syns egentlig ikke skyrim ser så bra ut. greit nok er det mye fett man kan gjøre i sånne spill, men jeg er litt skuffa over hvordan fysikken i spillet er og ikke minst animasjonene. noe er mo-cap og det som ikke er ser litt halvferdig ut. meh. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Venter heller på Mass Effect III. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg er fornøyd med at det ikke er så supre grafikker etc, det vil si at jeg kan kjøre grafikken på high med mitt 2 år gamle middelmådige oppsett. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Herregud så ork det er å faktisk kle på seg, prøve å se noenlunde presentabel ut, og slepe seg opp trappa til kjøkkenet.. men jeg trenger vann snart :/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 grafikken sa jeg ingenting på. den funker greit. sjuk, hedvig? sjøl har jeg vært å trent en times tid ute. de har faktisk fysisk lagd en bakke i en park her i danmark så jeg har noe å løpe opp. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nei, bare veldig lat. Og hadde en halv pose med saltstenger stående, så det vart frokosten min da jeg sto opp, og nå må jeg ha vann. Så kanskje på tide å bevege seg ut på rommet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 det ville jeg ikke kalt en frokost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg