Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, sitter og ser igjen Gremlins med en kompis mens vi drikker øl. Sist jeg så denne filmen, var jeg ikke gammel nok til å like øl. Fortsatt like cheesy og bra! :D

Jaja. God musikk blir det læll :D

Selv om de fleste i tråden her er uenige i det.

Vel, de fleste i tråden her er litt tilbakestående av seg. Meg inkludert. Evt. som du så fint sa, vi er alle idioter. :D

Jeg elsker det nye albumet, og i morgen skal jeg kose meg med DVD-en. :D

Lenke til kommentar

Vel, de fleste i tråden her er litt tilbakestående av seg. Meg inkludert. Evt. som du så fint sa, vi er alle idioter. :D

Dette er jo bare tull. Det kan jo hende dere er idioter, men det er ikke jeg. Langt ifra.

Vel, du er et troll av dimensjoner.

Tjukketrollet? :D

Lenke til kommentar

Dette er jo bare tull. Det kan jo hende dere er idioter, men det er ikke jeg. Langt ifra.

Vel, du er et troll av dimensjoner.

Tjukketrollet? :D

Jepp!

Joda, idioter hele bunten. Vi er også alle spesielle, bortsett fra meg :(

Klart du er spesiell! :D

Lenke til kommentar

Ikke for å være kjip nå, men vil ikke tro kommende statsministere og toppsjefer i store bedrifter henger så mye i DNFK/SO#.

Men kommende sosialantropologer ser jeg for meg det kan være her inne. Hvem vet... Kanskje sitter det en doktorgradstudent og tegner sosiale kart og rangeringer over deltagerne her inne.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi er i det minste en gjeng man kan studere lenge uten å bli særlig mye klokere :{D

Ikke for å være kjip nå, men vil ikke tro kommende statsministere og toppsjefer i store bedrifter henger så mye i DNFK/SO#.

Unntaket som bekrefter regelen.

Veit ikke om du skal prate så høyt. Du er, som jeg har forstått det, luftens stuepike.

• Liker 1
Lenke til kommentar

McFlurryHansern: Fikk jeg ikke med meg. Var opptatt av å komme meg unne en viss fyr som ble tafsete i fylla. Ditcha dere tidlig den kvelden.

Her blir det ikke leggetid før sent. Planned Work-vakt fra 23:00 -> 07:00 natt til mandag..

Endret av µp1is
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...