Muffinss Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ble for saklig for min del as. Nei nå er det natta, ciao. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 BLACK VICTORY OF DEATH Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ah, sitter og ser igjen Gremlins med en kompis mens vi drikker øl. Sist jeg så denne filmen, var jeg ikke gammel nok til å like øl. Fortsatt like cheesy og bra! Jaja. God musikk blir det læll Selv om de fleste i tråden her er uenige i det. Vel, de fleste i tråden her er litt tilbakestående av seg. Meg inkludert. Evt. som du så fint sa, vi er alle idioter. Jeg elsker det nye albumet, og i morgen skal jeg kose meg med DVD-en. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 BLACK VICTORY OF DEATH Eller Black Gross Boob Death, som Family Guy kaller det Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Vel, de fleste i tråden her er litt tilbakestående av seg. Meg inkludert. Evt. som du så fint sa, vi er alle idioter. Dette er jo bare tull. Det kan jo hende dere er idioter, men det er ikke jeg. Langt ifra. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Dette er jo bare tull. Det kan jo hende dere er idioter, men det er ikke jeg. Langt ifra. Du er bare tull. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Vel, de fleste i tråden her er litt tilbakestående av seg. Meg inkludert. Evt. som du så fint sa, vi er alle idioter. Dette er jo bare tull. Det kan jo hende dere er idioter, men det er ikke jeg. Langt ifra. Vel, du er et troll av dimensjoner. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Vel, de fleste i tråden her er litt tilbakestående av seg. Meg inkludert. Evt. som du så fint sa, vi er alle idioter. Dette er jo bare tull. Det kan jo hende dere er idioter, men det er ikke jeg. Langt ifra. Vel, du er et troll av dimensjoner. Tjukketrollet? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Joda, idioter hele bunten. Vi er også alle spesielle, bortsett fra meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Vel, de fleste i tråden her er litt tilbakestående av seg. Meg inkludert. Evt. som du så fint sa, vi er alle idioter. Dette er jo bare tull. Det kan jo hende dere er idioter, men det er ikke jeg. Langt ifra. Vel, du er et troll av dimensjoner. Tjukketrollet? Jepp! Joda, idioter hele bunten. Vi er også alle spesielle, bortsett fra meg Klart du er spesiell! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Mamma sa jeg var spesiell. Derfor fikk jeg lov til å gå med hjelm overalt om jeg ville. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ikke for å være kjip nå, men vil ikke tro kommende statsministere og toppsjefer i store bedrifter henger så mye i DNFK/SO#. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Sikkert like greit? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ikke for å være kjip nå, men vil ikke tro kommende statsministere og toppsjefer i store bedrifter henger så mye i DNFK/SO#. Men kommende sosialantropologer ser jeg for meg det kan være her inne. Hvem vet... Kanskje sitter det en doktorgradstudent og tegner sosiale kart og rangeringer over deltagerne her inne. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ikke for å være kjip nå, men vil ikke tro kommende statsministere og toppsjefer i store bedrifter henger så mye i DNFK/SO#. Unntaket som bekrefter regelen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Vi er i det minste en gjeng man kan studere lenge uten å bli særlig mye klokere :{D Ikke for å være kjip nå, men vil ikke tro kommende statsministere og toppsjefer i store bedrifter henger så mye i DNFK/SO#. Unntaket som bekrefter regelen. Veit ikke om du skal prate så høyt. Du er, som jeg har forstått det, luftens stuepike. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nesj, er jeg vel ikke! Kastet jo ut haugevis med visittkort på Møllers den dagen angivelig. Men nå er det tid for å sove. Orker ikke stå opp sååå sent i morgen og da må jeg legge meg før 3. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) McFlurryHansern: Fikk jeg ikke med meg. Var opptatt av å komme meg unne en viss fyr som ble tafsete i fylla. Ditcha dere tidlig den kvelden. Her blir det ikke leggetid før sent. Planned Work-vakt fra 23:00 -> 07:00 natt til mandag.. Endret 13. november 2011 av µp1is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg