Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
ja?? herregud då

eg følar alle folk berre er mot meg no berrre fordi eg er halv russisk

 

Er neppe på grunn av at du er halvt russisk, men på grunn av det faktum at du kommer så mange idiotiske påstander...

 

Jeg tror de fleste her ikke bryr seg om hvor du har slekt...

Lenke til kommentar
ja?? herregud då

eg følar alle folk berre er mot meg no berrre fordi eg er halv russisk

Sist jeg sjekket, var det ingen som hadde nevnt noe om Russland her.

 

Blir som at en random mørkhudet dude blir slått ned, etter at han har pratet dritt om folk i fylla. Så sier han "Det er fordi jeg er svart, jeg blir diskriminert."

 

Patetisk er du, når du holder på sånn.

Lenke til kommentar
Men var du i butikken i går med nokre kvite sko med no rødt på?

Nope... Jeg var ikke på butikken i går. Det er litt vanskelig for meg å bevisa da, men jeg var bare ute av huset for å gå ut med søpla (som jeg ikke gidder å sortere) og for å hente posten.

Lenke til kommentar
Men var du i butikken i går med nokre kvite sko med no rødt på?

Nope... Jeg var ikke på butikken i går. Det er litt vanskelig for meg å bevisa da, men jeg var bare ute av huset for å gå ut med søpla (som jeg ikke gidder å sortere) og for å hente posten.

Ok, eg berre lurte fordi eg var i butikken og så ein som likna litt på deg og hadde ein liten gutunge med seg.

Lenke til kommentar
skarstad: nej :realmad: høyr her, mora mi budde i russia til ho var 18 år og ho seie det var eit mykje betre land enn noreg å bu i nesten! kjempebra poltikarar i alt!!!!"

russland er ikkje diktatur, dei er demokrati og putin er den beste presidenten i verda

Så hvorfor ble hun ikke værende da? :) Hvorfor ikke flytte tilbake?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...