Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

_Hedvig, jeg ser på last.fm profilen din at du hører på Kaizers. Kan kanskje et bilde av Janove jeg tok tidligere i dag (vel, i går blir det nå) få deg våt nok i trusene til å poste tits? :!:

Verste fyren. Var på konsert med han i regi av jobben i Operaen. Begynner med å si "Prøv å ikke begynn å gråte av musikken min, blir så flau da." Lurer på hva slags mennesker som gråter av noe skrål på innavla rogalandsk.

Ja, jeg skal prøve så hardt jeg kan å ikke gråte.

Heldigvis fikk han ikke så mye applaus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

_Hedvig, jeg ser på last.fm profilen din at du hører på Kaizers. Kan kanskje et bilde av Janove jeg tok tidligere i dag (vel, i går blir det nå) få deg våt nok i trusene til å poste tits? :!:

Verste fyren. Var på konsert med han i regi av jobben i Operaen. Begynner med å si "Prøv å ikke begynn å gråte av musikken min, blir så flau da." Lurer på hva slags mennesker som gråter av noe skrål på innavla rogalandsk.

Ja, jeg skal prøve så hardt jeg kan å ikke gråte.

Heldigvis fikk han ikke så mye applaus.

Det er da bare litt humor :p Ei jeg kjenner som er ganske nær bekjent av ham sier han er ganske sjenert når han ikke er i media-mode.

Lenke til kommentar

Med den avataren du har tror jeg ikke du bør uttale deg om musikk.

OMG!

Vi kan snakke om Disneysanger. Alle liker Disney!!!!!

Enig. Eier en Disney-lp sak, med låter fra noen Disney-klassikere. Herlige greier.

One Tail One head brofist.

Mhm!

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...