Mchansern Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 _Hedvig, jeg ser på last.fm profilen din at du hører på Kaizers. Kan kanskje et bilde av Janove jeg tok tidligere i dag (vel, i går blir det nå) få deg våt nok i trusene til å poste tits? :!: Verste fyren. Var på konsert med han i regi av jobben i Operaen. Begynner med å si "Prøv å ikke begynn å gråte av musikken min, blir så flau da." Lurer på hva slags mennesker som gråter av noe skrål på innavla rogalandsk. Ja, jeg skal prøve så hardt jeg kan å ikke gråte. Heldigvis fikk han ikke så mye applaus. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Men fint bilde Takk Men det hjelper lite når mesterplanen min gikk rett i vasken 1. Post picture 2. Wet panties 3. ???? 4. Profit Endret 12. november 2011 av sn0dig Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 _Hedvig, jeg ser på last.fm profilen din at du hører på Kaizers. Kan kanskje et bilde av Janove jeg tok tidligere i dag (vel, i går blir det nå) få deg våt nok i trusene til å poste tits? :!: Verste fyren. Var på konsert med han i regi av jobben i Operaen. Begynner med å si "Prøv å ikke begynn å gråte av musikken min, blir så flau da." Lurer på hva slags mennesker som gråter av noe skrål på innavla rogalandsk. Ja, jeg skal prøve så hardt jeg kan å ikke gråte. Heldigvis fikk han ikke så mye applaus. Det er da bare litt humor Ei jeg kjenner som er ganske nær bekjent av ham sier han er ganske sjenert når han ikke er i media-mode. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Mja, jeg snakket han i et kvarter før konserten (ante ikke hvem det var faktisk). Virket faktisk høyere på seg selv enn meg, men ellers helt ok. E: musikken er elendig da, misforstå meg ikke. Endret 12. november 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jaja. God musikk blir det læll Selv om de fleste i tråden her er uenige i det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 <- Er veldig glad i Kaizers. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jenter holder sammen ^^ Kule personer liker bra musikk, det er sånn det er 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 <- ingen forhold til Kaizers, egentlig, Men sleng gjerne på Depeche Mode! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Depeche Mode er jo ikke ille det heller, så du er en smule kul du og. Litt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kaizers er muligens det dårligste bandet fra Norge noensinne. Drøyt slitsomt band. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kaizers er muligens det dårligste bandet fra Norge noensinne. Drøyt slitsomt band. Med den avataren du har tror jeg ikke du bør uttale deg om musikk. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Men vi trenger ikke en ny Kaizersdiskusjon. Vi kan snakke om Disneysanger. Alle liker Disney!!!!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kaizers er muligens det dårligste bandet fra Norge noensinne. Drøyt slitsomt band. Du skrev det! Kaizers er muligens det dårligste bandet fra Norge noensinne. Drøyt slitsomt band. Med den avataren du har tror jeg ikke du bør uttale deg om musikk. Han skriver jo sannheten. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Men vi trenger ikke en ny Kaizersdiskusjon. Vi kan snakke om Disneysanger. Alle liker Disney!!!!! Disney = Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kaizers er muligens det dårligste bandet fra Norge noensinne. Drøyt slitsomt band. One Tail One head brofist. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Med den avataren du har tror jeg ikke du bør uttale deg om musikk. OMG! Vi kan snakke om Disneysanger. Alle liker Disney!!!!! Enig. Eier en Disney-lp sak, med låter fra noen Disney-klassikere. Herlige greier. One Tail One head brofist. Mhm! Endret 13. november 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hva skjer cherises? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Om pah pah, om pah pah, that's how it goes... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Det var det mest saklige jeg hadde å komme med i øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg