L4r5 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ingefær, hvitløk og chili-marinert skinkebiff/ytrefilet av svin m. fersk pasta og ostesaus(whatever u prefer): Ingredienser til 2 personer: -To pakker biff/filet ~4 kjøttstykker -Fersk ingefær -Fersk rød chili, ønsker du styrke - ta mange. Jeg har pleid å bruke 4. -Fersk hvitløk, minst 2 fedd. Jeg har pleid å bruke mellom 4 og 6. -400g fersk pasta. Jeg foretrekker med kjøttfyll og/eller ostefyll. -Ostesaus Fremgangsmåte: Sleng ingefær, hvitløk og chili i en blender og kjør på til det kun er ei fuktig smørje igjen(blir den ikke fuktig nok kan du tilsette litt vann). Hel smørja over i en bolle, legg oppi kjøttet og la det ligge til det har tatt til seg smak. Jo lenger du lar det ligge jo mer smak tar det til seg, jo bedre blir retten. Stek så kjøttet i margarin, pass på å få med chiliingefærhvitløkssmørje i steikepanna, men ikke la det brenne seg. Slikt smaker gammelt avfall om det stekes for hardt. Fremgangsmåte på pasta og saus står på pakkene. edit: Er også veldig godt med soppsaus. Nå håper jeg denne blir god. Står og marinerer seg as we speak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Høres godt ut, kanskje jeg skal prøve det i morgen i stedet for å bare hive i meg en medium stekt ytrefilet med rødvinssaus. Kveldens middag besto forøvrig av baconcheeseburgere til meg og Tornerose, samt en kald Kronenbourg. Klager ikke, selv om en burger på hver av oss var litt lite. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 mekka pizza med to kompiser i sta. det blei 5 stk gitt nå var de ikke så veldig store fordi hu har liten ovn men vi dytta så mye godsaker på og jeg lagde uber pro pizzadeig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 ]Nå håper jeg denne blir god. Står og marinerer seg as we speak. Ta deg en whiskey og noen joints, da blir alt godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Så sitter man her med iskrem og venter på at Skyrim skal bli ferdig nedlastet. Ting tar tid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Var ferdig for lengesiden her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Vel, jeg kjøpte det rundt ti i kveld, så. e: Og der var det ferdig nedlastet (ustabilt nett), og nå er det på tide å game. Endret 11. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hvem sa noe om å kjøpe det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Ta deg en whiskey og noen joints, da blir alt godt Har ikke. Men det ble godt da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hvem sa noe om å kjøpe det? Jeg, jeg liker ikke å ulovlig laste ned spill. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Har ikke. Men det ble godt da. Nub Fjern som faen, og gjør tjenester over IRC, yay. Jeg, jeg liker ikke å ulovlig laste ned spill. Jeg har da aldri lastet ned et ulovelig spill. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 :realmad: :wallbash: Frustrert, lei og trøtt. Blid og glad. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Ikke fyllepost. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg er edru jeg. Har opplyst ørten fulle folk om hvor toalettet er i dag. Dagen måtte selvfølgelig ende med frisering av kattens bakende. Der hang det en trivelig klump. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jann-Ove: Delikat... På tide å koke seg litt kaffe snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Ah, digg å sove lenge. Føler jeg virkelig trengte disse 8 timene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Jeg sitter og angst-grugleder meg til å dra i barndåp fra idag til imorgen på lillehammer. Hva skal jeg gjøre, hva skal jeg si, kjenner knapt folkene jeg skal til (onkel og en av hans nyere koner). Pappa og farmor er de eneste jeg vet hvem er fra før Må jo bo hos dem fra i dag til imorgen også. 5 timer med pinlig stillhet, eller "såeh..hvordan går det på jobb, fint vær" etc smalltalk som jeg ikke fordrar. Pluss at de har en unge på 7 år som har mere energi enn Dennis the menace på speed. Endret 12. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Høyres megakjekt ut. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Dersom det plutselig skulle komme store mengder melk ned på en varm kokeplate en dag foreldrene er vekke, og melken brenner seg fast, hva burde man bruke for å vaske det vekk igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg