Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drømte jeg hadde en penis jeg kunne ta av fra kroppen min i dag. Hadde den i jakkelomma, og spurte ei om hun ville ta på tissen min, så tok jeg den opp av lomma :ermm:

Og jeg bare kunne hekte den på igjen.

Drømmetydere, come at me!

Jeg leste en manga om det.

Sånn, seriøst. Var noen jenter som mobba en gutt, så de bandt et tau rundt pikken hans og hang han etter tauet. Så løsna pikken hans... Vet ikke hva mer som skjedde, da det var ca der jeg sluttet...

Lenke til kommentar

Sånn, seriøst. Var noen jenter som mobba en gutt, så de bandt et tau rundt pikken hans og hang han etter tauet. Så løsna pikken hans... Vet ikke hva mer som skjedde, da det var ca der jeg sluttet...

La meg gjette. masse blod, også ble han voldtatt av tentakler?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

La meg gjette. masse blod, også ble han voldtatt av tentakler?

Det var det merkelige. Det var ikke noe blod. Og det var ikke noen tentakler der. Kan sikkert finne den til deg om du ønsker. :p

Lenke til kommentar

Mhm, jeg driver å spiser yum yum nudler, orker ikke lage middag :p

Masse chilli oppi er så <3

Hmmm... Hvor kjøper du de? Savner den Mr. Lee hadde med chilli, de andre liker ikke jeg.

Når jeg bodde sørpå, rema 1000, kiwi, etc etc. Er jo overalt. Her må man kjøre dritlangt for å få tak i ferske, som buljongen ikke er stivnet i :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...