Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lå sånn natt til søndag og natt til mandag. Fordi jeg skulle på jobb 0630 denne uka, og jobba nattskift uka før.

Orka ikke stå opp i TILFELLE jeg plutselig skulle få sove en time. Men søvnen kom aldri. Igår og idag har jeg sovet hele natta, så det er jo greit.

Man blir irritert fordi det bare er 4 timer igjen til man skal stå opp, får ikke sove pga det, snur seg rundt og rundt, så blir det for varmt under dyna, eller for kaldt i rommet osv osv osv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ikke ofte, men det skjer. Gjerne når det er noe superviktig neste dag jeg må rekke og når jeg gjerne vil sovne så fort som mulig for å få nok sovn. Stressrelatert, I guess.

Har det på samme måte. Om jeg skal noe viktig, sover jegikke i det hele tatt.

Jeg klarer rett og slett ikke, i frykten for å forsove meg.

Prøvd med sovetabletter, men det går bare til helvete, fordi jeg da sovner når jeg skal opp.

Lenke til kommentar

Wohoo, jeg hadde en awesome nynorsktime! :new_woot:

Woo! Så bra! :D

Jeg er hjemme alene og "synger" Kaizers-låter av full hals. Hva kan vel være bedre? :D

Lite! Bortsett fra elever som faktisk ser interesserte ut mens du underviser om hokjønn, hankjønn og inkjekjønn!

Kan du faktisk tekstene, eller gjør du som meg og bare skriker ting som ligner?

Jeg kan med stolthet si at jeg kan nesten alle Kaizers-sangene.. og jeg skjønner til og med hva jeg synger.

(Selv om jeg først trodde at Janove sang "eg har kjøttdeig mellom beina" :dontgetit: )

Endret av _Hedvig
Lenke til kommentar

Jeg er hjemme alene og "synger" Kaizers-låter av full hals. Hva kan vel være bedre? :D

Kan de fleste, ja.

Har vært mange år med synging, lesing og drømming av og med Kaizers' tekster. :D

Wohoo, jeg hadde en awesome nynorsktime! :new_woot:

Woo! Så bra! :D

Lite! Bortsett fra elever som faktisk ser interesste ut mens du underviser om hokjønn, hankjønn og inkjekjønn!

Jeg kan med stolthet si at jeg kan nesten alle Kaizers-sangene.. og jeg skjønner til og med hva jeg synger.

(Selv om jeg først trodde at Janove sang "eg har kjøttdeig mellom beina" :dontgetit: )

Ser den, ser den. Får du de interessert i det altså? Husker lærerne slet med det i klassen vår. Alltid. Jeg var den eneste som fulgte med, samt den eneste som skrev meg opp på å bli med i det nynorske-mållauget for ungdommer. Hørte irriterende nok aldri noe mer fra dem.

Vel, hvem er vi til å si hva han har mellom beina, så du skal ikke se bort i fra at du fant en gjemt, sublim beskjed. :D

Lenke til kommentar

Ser den, ser den. Får du de interessert i det altså? Husker lærerne slet med det i klassen vår. Alltid. Jeg var den eneste som fulgte med, samt den eneste som skrev meg opp på å bli med i det nynorske-mållauget for ungdommer. Hørte irriterende nok aldri noe mer fra dem.

Vel, hvem er vi til å si hva han har mellom beina, så du skal ikke se bort i fra at du fant en gjemt, sublim beskjed. :D

Dem var interessert i timen her i hvertfall. Brukte litt dataoppgaver og sånn da, virka som de likte det. :)

Og vel, han har vel et stykke kjøtt der vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...