Lycantrophe Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Do the D.A.N.C.E DO THE D.A.N.C.E I morgen skal jeg fly. Da skal jeg lage masse alias som "listen_aircraft_controls" og "manipulate_aircraft_course" til å kjøre en hexdump av /dev/random. For damen ved siden av "hacker" jeg flyet. :----D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det der ser veldig rotete ut i mine øyne. Troll? :\ Vinduene er jo uansett åpenbart bare satt opp for å vise frem. Svært praktisk, og for de mindre IT-kyndige er det en god måte å frembringe sinne på. Akkurat som den klassiske å ta et screenshot av skrivebordet med ikoner frem og sette som bakgrunn etter å ha skjult ikonene. Gjorde dette på en laptop på VGS og lærern anklaget oss for å ødelagt og hacket laptopen lol. Ah, sånn sett. Jeg trodde du hadde vinduene sånn random som en standard. Ha-ha, vært anklaget for det samme selv. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Merker jeg blir provosert når jeg ser forsiden til VG Nett nå. -_- mfw spillfilmen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Gjorde dette på en laptop på VGS og lærern anklaget oss for å ødelagt og hacket laptopen lol.[/size] Lærere er veldig flinke med hacke uttrykket. Husker en lærer gav ut passordet, til en lærerbruker på internettet, på skolen til en elev. Dette gav oss ulike fordeler og det ble spredd så omtrent alle brukte det. Når skolen fant ut av det ble alle som hadde brukt det og lensmannen ble hentet inn og de pratet om anmeldelse og hacking. Vi som hadde litt peiling satt egentlig og lo, og en som hadde en god del mer peiling, forklarte hvordan de ikke kunne anmelde oss og om hvordan nettet på skolen var satt opp på en feil og usikker måte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Eller bare sånn: Ikke dumt. Jeg har ingenting på skjerm nr2, også kjent som tven min, føler egentlig det er plass jeg må få fylt opp på et eller annet vis. Jeg bruker den andre skjermen hovedsaklig til å glo film og TV-serier selv, mens jeg gamer / surfer. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Fy faen er så ragemode, har ikke sett hele videoen enda engang. Er så drøyt at de lar noen småunger spille 18 årsspill og så legger det frem som om det er helt naturlig. Ingen som sier at spilling ikke er usunt argumenterer for at småunger skal spille skytespill som CoD osv. fra de er 10 år. Og faen så irriterende når ungene prøver å komme med dype meninger om spillene. Gaaah. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Lærere er veldig flinke med hacke uttrykket. Husker en lærer gav ut passordet, til en lærerbruker på internettet, på skolen til en elev. Dette gav oss ulike fordeler og det ble spredd så omtrent alle brukte det. Når skolen fant ut av det ble alle som hadde brukt det og lensmannen ble hentet inn og de pratet om anmeldelse og hacking. Vi som hadde litt peiling satt egentlig og lo, og en som hadde en god del mer peiling, forklarte hvordan de ikke kunne anmelde oss og om hvordan nettet på skolen var satt opp på en feil og usikker måte. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Få teuila av min mor Da var det bare å finne ut hvilke festligheter det går an å delta på i helgen. Endret 9. november 2011 av multisync Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Akkurat som den klassiske å ta et screenshot av skrivebordet med ikoner frem og sette som bakgrunn etter å ha skjult ikonene. Det var prank nr 1 for ulåste PCer på videregående Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har endret fødselsdatoen til i morra på FB-profilen til en kamerat som glemte å låse PCen på skolen i dag, gleder meg til i morra :-) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Har endret fødselsdatoen til i morra på FB-profilen til en kamerat som glemte å låse PCen på skolen i dag, gleder meg til i morra :-) the awkward moment when no one writes on his wall Endret 9. november 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Akkurat som den klassiske å ta et screenshot av skrivebordet med ikoner frem og sette som bakgrunn etter å ha skjult ikonene. Det var prank nr 1 for ulåste PCer på videregående Jonas! Long time no see. ^^ Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har endret fødselsdatoen til i morra på FB-profilen til en kamerat som glemte å låse PCen på skolen i dag, gleder meg til i morra :-) Det kleine øyeblikket når du oppdager at ingen har skrevet på veggen til kameraten din. Det ville vært litt kjipt ja, men håper på det beste :-D Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har endret fødselsdatoen til i morra på FB-profilen til en kamerat som glemte å låse PCen på skolen i dag, gleder meg til i morra :-) Det og er gøy! Jonas! Long time no see. ^^ Det samme! Har vært en god stund siden sist nå. Blir forresten ikke klok på det nye designet. (Som sikkert ikke er så veldig nytt.) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Se på det sånn, det kunne vært verre. Det kunne vært som Facebook. Men ja, du må begynne å henge her oftere. Jeg var forøvrig innom kafeen påska for 2 år siden for å kjøpe kjøttkaker. ^^ Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det er litt som Facebook. Jeg har jo fått notifications ffs ^^ Haha! 2 år siden, faktisk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ha-ha, sant. Oh yes. En kompis og meg kjørte fra Orkdal til Stavanger for en påsketur og jeg var rimelig bastant på at vi måtte innom Frichs Kafe for kjøttkaker. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 wat http://www.youtube.com/watch?v=yVEsayVGKA8 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 er det i sammenheng med å ha bilde med pupper/cameltoe, petter? sjøl har jeg denna sentrert som bakgrunnsbilde. har alltid noe oppe da så ser sjelden på den. TEKKON KINKREET! Jøss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg