Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der ser veldig rotete ut i mine øyne. :p

Troll? :\

Vinduene er jo uansett åpenbart bare satt opp for å vise frem.

Svært praktisk, og for de mindre IT-kyndige er det en god måte å frembringe sinne på.

Akkurat som den klassiske å ta et screenshot av skrivebordet med ikoner frem og sette som bakgrunn etter å ha skjult ikonene.

Gjorde dette på en laptop på VGS og lærern anklaget oss for å ødelagt og hacket laptopen lol.

Ah, sånn sett. Jeg trodde du hadde vinduene sånn random som en standard. :p

Ha-ha, vært anklaget for det samme selv.

Lenke til kommentar

Gjorde dette på en laptop på VGS og lærern anklaget oss for å ødelagt og hacket laptopen lol.[/size]

Lærere er veldig flinke med hacke uttrykket. Husker en lærer gav ut passordet, til en lærerbruker på internettet, på skolen til en elev. Dette gav oss ulike fordeler og det ble spredd så omtrent alle brukte det. Når skolen fant ut av det ble alle som hadde brukt det og lensmannen ble hentet inn og de pratet om anmeldelse og hacking. Vi som hadde litt peiling satt egentlig og lo, og en som hadde en god del mer peiling, forklarte hvordan de ikke kunne anmelde oss og om hvordan nettet på skolen var satt opp på en feil og usikker måte.

Lenke til kommentar

Fy faen er så ragemode, har ikke sett hele videoen enda engang. Er så drøyt at de lar noen småunger spille 18 årsspill og så legger det frem som om det er helt naturlig. Ingen som sier at spilling ikke er usunt argumenterer for at småunger skal spille skytespill som CoD osv. fra de er 10 år.

Og faen så irriterende når ungene prøver å komme med dype meninger om spillene. Gaaah.

B0off.jpg

Lenke til kommentar

Lærere er veldig flinke med hacke uttrykket. Husker en lærer gav ut passordet, til en lærerbruker på internettet, på skolen til en elev. Dette gav oss ulike fordeler og det ble spredd så omtrent alle brukte det. Når skolen fant ut av det ble alle som hadde brukt det og lensmannen ble hentet inn og de pratet om anmeldelse og hacking. Vi som hadde litt peiling satt egentlig og lo, og en som hadde en god del mer peiling, forklarte hvordan de ikke kunne anmelde oss og om hvordan nettet på skolen var satt opp på en feil og usikker måte.

Like+a+Boss.jpg

Lenke til kommentar

Har endret fødselsdatoen til i morra på FB-profilen til en kamerat som glemte å låse PCen på skolen i dag, gleder meg til i morra :-)

Det kleine øyeblikket når du oppdager at ingen har skrevet på veggen til kameraten din.

Det ville vært litt kjipt ja, men håper på det beste :-D

Lenke til kommentar

Har endret fødselsdatoen til i morra på FB-profilen til en kamerat som glemte å låse PCen på skolen i dag, gleder meg til i morra :-)

Det og er gøy!

Jonas! :D

Long time no see. ^^

Det samme! :D Har vært en god stund siden sist nå.

Blir forresten ikke klok på det nye designet. (Som sikkert ikke er så veldig nytt.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...