Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Svært praktisk, og for de mindre IT-kyndige er det en god måte å frembringe sinne på. Akkurat som den klassiske å ta et screenshot av skrivebordet med ikoner frem og sette som bakgrunn etter å ha skjult ikonene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 med fences slipper jeg å ha noen ikoner på skrivebordet i det hele tatt. Bare å dobbeltklikke på et åpent sted å er de tilbake. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Eller bare sånn: Ikke dumt. Jeg har ingenting på skjerm nr2, også kjent som tven min, føler egentlig det er plass jeg må få fylt opp på et eller annet vis. MUZAK! http://www.youtube.com/watch?v=jPjJ4s_ZYWg&ob=av2n Lenke til kommentar
Itek Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har 1.74 gb ledig diskplass... På tide å finne fram den eksterne harddisken.. Ellers bruker jeg skrivebordet slik jeg bruker pulten - det hoper seg opp med oppgaver og allt mulig annet. Så tar jeg en ordentlig opprydning nå og da! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Mitt bakgrunnsbilde har alltid vært "Solid color, black". Trenger ikke noe fjasete bilde som forstyrrer teksten på ikonene. Melder ikke desktopen min på beauty contests uansett. Endret 9. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Bildet trenger da ikke å være fjasete eller forstyrrende. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Tatt med mobilkameraet mitt Edit: Feil bilde Endret 9. november 2011 av Itek 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jo, i lillebroren mitt sitt tilfelle, som har en diger anime-dame med cameltoe og microbikini på desktopen. 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Trenger ikke noe fjasete bilde som forstyrrer teksten på ikonene. Melder ikke desktopen min på beauty contests uansett. Akkurat derfor jeg kjører sentrert bilde av kongen over alle konger som fader til sorte hjørner hvor ikonene passer perfekt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Finnes bilder uten pupper og cameltoe på internet og Men såklart, hver sin smak. Har hatt Red Wings logoen i over et halvt år nå. Kjenner de som bytter bilde oftere enn de bytter sokker også. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Merker jeg blir provosert når jeg ser forsiden til VG Nett nå. -_- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Merker jeg blir provosert når jeg ser forsiden til VG Nett nå. -_- http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10015765 jeg ble bare tent jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Finnes bilder uten pupper og cameltoe på internet og Men såklart, hver sin smak. Har hatt Red Wings logoen i over et halvt år nå. Kjenner de som bytter bilde oftere enn de bytter sokker også. Jeg har fortsatt bilde av deg på den ene maskina mi Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Finnes bilder uten pupper og cameltoe på internet og Men såklart, hver sin smak. Har hatt Red Wings logoen i over et halvt år nå. Kjenner de som bytter bilde oftere enn de bytter sokker også. Jeg har fortsatt bilde av deg på den ene maskina mi Haha, konge. Bra å se deg på forumet nå og da forresten. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 er det i sammenheng med å ha bilde med pupper/cameltoe, petter? sjøl har jeg denna sentrert som bakgrunnsbilde. har alltid noe oppe da så ser sjelden på den. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Merker jeg blir provosert når jeg ser forsiden til VG Nett nå. -_- http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10015765 jeg ble bare tent jeg. Hvorfor er jeg ikke overrasket Var ikke den artikkelen jeg tenkte på da...tenkte på spillgreiene Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hva er forskjellen på denne tråden og SO? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Det der ser veldig rotete ut i mine øyne. Troll? :\ Vinduene er jo uansett åpenbart bare satt opp for å vise frem. Svært praktisk, og for de mindre IT-kyndige er det en god måte å frembringe sinne på. Akkurat som den klassiske å ta et screenshot av skrivebordet med ikoner frem og sette som bakgrunn etter å ha skjult ikonene. Gjorde dette på en laptop på VGS og lærern anklaget oss for å ødelagt og hacket laptopen lol. Endret 9. november 2011 av Occi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hva er forskjellen på denne tråden og SO? Siste Ordet ble opprettet på innlegg.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg