Occi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Et desktop er til for å ikke brukes. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Et desktop er til for å ikke brukes. Vi snakker ikke om penisen din nå Occi.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Åhååhå, så morsomt. Faen så stusselig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Faen så stusselig. Vi snakker ikke om penisen din, Wiciwato. 5 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 "Viktig om mobilforumet: Det blir for tiden lagt inn ekstra innsats for å rydde opp i mobilforumet." OK. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ga deg et pluss for den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 lars does it again! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 lars does it again! Nope. Chuck Testa 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 wtf 700gb nesten med musikk? Yeah. Og en stor del av det er rippet fra CD-er og LP-er opp gjennom årene, samt kjøpt digitalt de siste årene. Et desktop er til for å ikke brukes. Nettopp. De skal bare være pene og minimalistiske og hovedsaklig vise frem mest mulig av bakgrunnsbildet ditt, samtidig som du har noen nødvendige ting her og der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 lars does it again! Nope. Chuck Testa Bahhhh Nå bare prøver du å irritere meg med feilbrukte meme's Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Morsomt. Folk sier jeg må adde dem på Steam og Xbox Live og alt sånt hele tiden og gir meg nickene sine med en eller annen funky klantag foran eller bak som de er så stolte over, og når jeg spør hva det er, og de forstår at jeg ikke aner hva de er stolte av, blir det hele litt sånn "What? Følger du ikke med på en av de største, trønderske klanene i det og det spillet?! OMFG NOOB!" og jeg bare klukker for meg selv og går min vei. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Nettopp. De skal bare være pene og minimalistiske og hovedsaklig vise frem mest mulig av bakgrunnsbildet ditt, samtidig som du har noen nødvendige ting her og der. Ca sånn? :--D Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 wtf 700gb nesten med musikk? Yeah. Og en stor del av det er rippet fra CD-er og LP-er opp gjennom årene, samt kjøpt digitalt de siste årene. Et desktop er til for å ikke brukes. Nettopp. De skal bare være pene og minimalistiske og hovedsaklig vise frem mest mulig av bakgrunnsbildet ditt, samtidig som du har noen nødvendige ting her og der. Nåja, fint å vise frem og slikt, men jeg har aldri noenting der, bruker heller mappeexploreren. Er vane fra når Windows ble treigere av å ha (masse) på skrivebordet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg bruker hovedsaklig 4 hurtigtaster jeg har i quick task-greia og win + r og hva enn jeg trenger å finne frem til fremfor å bruke startmeny og skrivebord, men jeg liker å holde det ryddig likevel. Det er vanligvis dekket av vinduer uansett. Nettopp. De skal bare være pene og minimalistiske og hovedsaklig vise frem mest mulig av bakgrunnsbildet ditt, samtidig som du har noen nødvendige ting her og der. Ca sånn? :--D Nettopp! Eller bare sånn: Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Når jeg brukte Windows Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det der ser veldig rotete ut i mine øyne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Nettopp. De skal bare være pene og minimalistiske og hovedsaklig vise frem mest mulig av bakgrunnsbildet ditt, samtidig som du har noen nødvendige ting her og der.Vel, de nødvendige tingene dine er ikke akkurat minimalistiske og pene iallefall. Skulle ha tatt fatt på å ordne et ordentlig conky-oppsett men aldri kommet så langt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Vel, i mine øyne er de det, og det er hovedsaklig det som teller, er det ikke? Smaken er som baken etc. Prøvde forøvrig å ha widgetene på den andre skjermen, men klarte aldri å venne meg til det. Samt at hver gang jeg skifta til å bruke en enkelt skjerm, forsvant jo alt som lå på den andre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Tom desktop anyone? Høyreklikk -> Vis -> ta bort Vis Skrivebordsikoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg