Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er alle tapere.

Foretrekker å ha all min musikk i bibloteket mitt(les, harddisken min)

Jeg også, derfor er MP3-mappa mi 190GB stor, og NØYE sortert etter genre, band, album og årstall.

Jeg OCD'r hvis ikke alle sangene har samme navneformat. 0x - xxxxx.mp3

Men spotify er kjekt når man ikke har tilgang til HD'n, f.eks. på jobb. Men sånt har jo ikke du hørt om :D

Jeg gir glatt faen i spillelistene til andre, jeg lager mine egne og hører på dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg også, derfor er MP3-mappa mi 190GB stor, og NØYE sortert etter genre, band, album og årstall.

Jeg OCD'r hvis ikke alle sangene har samme navneformat. 0x - xxxxx.mp3

Men spotify er kjekt når man ikke har tilgang til HD'n, f.eks. på jobb. Men sånt har jo ikke du hørt om :D

Jeg gir glatt faen i spillelistene til andre, jeg lager mine egne og hører på dem.

What up, fellow OCD-er.

*bilde*

Selvfølgig NØYE sortert innen hver sjanger (og i noen tilfeller undersjangere) etter artist/band og med albumene kronologisk etter hvor vidt de er bootlegs, live-album, studioalbum eller samlealbum.

musikknov11.png

Lenke til kommentar

Sånn musikk ;)

Men mangler en god del jeg og, som jeg ville likt å ha, som Pink Floyd :(

Og derfor bruker jeg WiMP, som selvfølgelig har Pink Floyd. Og masse annet av musikken jeg alt har lokalt.

Kjekt å ha for å oppdage ny musikk, kjøpe enkeltsanger og siden det er pes å drive og skru ut disker og styre med adapter fra SATA til USB hvis jeg vil ha med musikksamlinga mi noe sted.

Lenke til kommentar

Jeg tar meg selv ofte i å lure på om jeg ikke skal lage undersjangere for rock, metal og jazz, slik jeg alt har gjort for EDM og World Music, men så kom jeg på at mange artister / band innen en hovedsjanger, bytter rundt på hvordan de spiller for ikke å bli låst til en bås.

Slik som Gåte, så selv om de spiller folk rock, ligger de bare sånn: "G:\Rock\Skandinavia\Norge\Gåte".

Men OCD-en min når det kommer til å lage mapper og dele inn ting etter alfabet, sjanger og kronologi, er til tider helt for jævlig.

Endte til slutt med totalt, jævla kaos for hyllene mine. :p

Lenke til kommentar

Gah, jeg får litt angst av rotete skrivebord og startmenyer og slikt.

Prøver hele tiden å få mamma og pappa til å la meg rydde på skrivebordene og startmenyene deres, til ingen nytte vel og merke.

Oh well. Jeg har kost meg skikkelig med ostebriks, te og Eric Clapton. Og en Troika i smug. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...