Wiciwato Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Local sound is so much more enjoyable than remote. Remote sound is just so often associated with loosers, and I totally agree. That's why I just use the local mode in Spotify. Local4ever. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 I know, jeg er dømt til å bli en rockestjerne Driver forresten å stjeler fra spillelista di. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Dere er alle tapere. Foretrekker å ha all min musikk i bibloteket mitt(les, harddisken min) Sjeldent jeg er enig med deg, men her har du helt rett. Lokalt over remote anyday. Yes, sir! Du er forresten alltid enig med meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Driver forresten å stjeler fra spillelista di. :O Din tyv! Jeg sitter og organiserer en nynorskøkt for en niende klasse imorra :/ Endret 9. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Lykke til på det du... Er evig lykkelig for at jeg kan ta jobben min og legge den fra meg på kontoret. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Dere er alle tapere. Foretrekker å ha all min musikk i bibloteket mitt(les, harddisken min) Jeg også, derfor er MP3-mappa mi 190GB stor, og NØYE sortert etter genre, band, album og årstall. Jeg OCD'r hvis ikke alle sangene har samme navneformat. 0x - xxxxx.mp3 Men spotify er kjekt når man ikke har tilgang til HD'n, f.eks. på jobb. Men sånt har jo ikke du hørt om Jeg gir glatt faen i spillelistene til andre, jeg lager mine egne og hører på dem. Endret 9. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Lol diskuterte voldtektene i Oslo; - "Enda en som har blitt voldtatt i Oslo igjen.." - "Ja, voldtekt er blitt inn" - "Mhm, voldtekt er så jævla mainstream as" Inappropriate humor <3 :---D 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg også, derfor er MP3-mappa mi 190GB stor, og NØYE sortert etter genre, band, album og årstall. Jeg OCD'r hvis ikke alle sangene har samme navneformat. 0x - xxxxx.mp3 Men spotify er kjekt når man ikke har tilgang til HD'n, f.eks. på jobb. Men sånt har jo ikke du hørt om Jeg gir glatt faen i spillelistene til andre, jeg lager mine egne og hører på dem. What up, fellow OCD-er. *bilde* Selvfølgig NØYE sortert innen hver sjanger (og i noen tilfeller undersjangere) etter artist/band og med albumene kronologisk etter hvor vidt de er bootlegs, live-album, studioalbum eller samlealbum. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Omg, og jeg følte jeg hadde mye musikk når jeg sjekket sist og hadde 60 GB :| Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Lider litt av det samme, Sjur, men ikke så detaljert som det der. Hovedsaklig fordi mye av musikken jeg hører på går over i andre sjangre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Sånn musikk Men mangler en god del jeg og, som jeg ville likt å ha, som Pink Floyd Og derfor bruker jeg WiMP, som selvfølgelig har Pink Floyd. Og masse annet av musikken jeg alt har lokalt. Kjekt å ha for å oppdage ny musikk, kjøpe enkeltsanger og siden det er pes å drive og skru ut disker og styre med adapter fra SATA til USB hvis jeg vil ha med musikksamlinga mi noe sted. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg tar meg selv ofte i å lure på om jeg ikke skal lage undersjangere for rock, metal og jazz, slik jeg alt har gjort for EDM og World Music, men så kom jeg på at mange artister / band innen en hovedsjanger, bytter rundt på hvordan de spiller for ikke å bli låst til en bås. Slik som Gåte, så selv om de spiller folk rock, ligger de bare sånn: "G:\Rock\Skandinavia\Norge\Gåte". Men OCD-en min når det kommer til å lage mapper og dele inn ting etter alfabet, sjanger og kronologi, er til tider helt for jævlig. Endte til slutt med totalt, jævla kaos for hyllene mine. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Bruker ikke spotify så altfor mye, men har en haug av lister Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 ARgh, så rotete! Så ustrukturert! Kreft! 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Har orden i en ordentlig platesamling. e: Fin desktop har jeg også Endret 9. november 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 lagde en test av en karakter i våres tegnefilm 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Gah, jeg får litt angst av rotete skrivebord og startmenyer og slikt. Prøver hele tiden å få mamma og pappa til å la meg rydde på skrivebordene og startmenyene deres, til ingen nytte vel og merke. Oh well. Jeg har kost meg skikkelig med ostebriks, te og Eric Clapton. Og en Troika i smug. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 wtf 700gb nesten med musikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg