Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Nei, nå har jeg hatt mine timer med hardt arbeid og min time i dusjen (inkl. steam-dusj og kalddusj), nå er det på tide å dra ut og kjøpe inn til helgens middag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du er så kreiiizi ass. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 5 spotify-reklamer etter hverandre er kreiizi. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 5 spotify-reklamer etter hverandre er kreiizi. Spotify-reklame, hva er det? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 5 spotify-reklamer etter hverandre er kreiizi. Hvorfor ikke betale? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Bare TAPERE som ikke har premium. TAPERE. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Bare TAPERE som ikke har premium. TAPERE. JEPP! Jeg pleier å skule skikkelig stygt på de, og av og til kaste småstein på de i skolegården! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Spare penger vel. Litt (masse) reklame får jeg bare takle. Hei jeg heter Wictor og jeg er taper. Av og til kaster de andre barna småstein på meg. Noen treffer meg i hodet, andre i lysken. De sier jeg er gratisbarn. Premiumbarna altså. Pappa sier at det å betale penger for musikk er dumt i hodet. Jeg får bare takle småsteinene. Endret 9. november 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Premiumbarna ruler. De fattige taperbarna fortjener det. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg henger meg på de kule premiumbarna Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Dere er alle tapere. Foretrekker å ha all min musikk i bibloteket mitt(les, harddisken min) 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg henger meg på de kule premiumbarna Premium er veien å gå! dessverre har Spotify mistet en del plateselskaper, og da har spillelisten min mistet mye. Hva slags musikk har du i dine spillelister? Endret 9. november 2011 av Slimda Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Sinnsykt lite kult og jobbe først nesten en hel dag, for å få 54% på en prøve som du må ha 65% på. For så jobbe syv timer i dag, og bare få 68% Og vi var fem stykker som samarbeidet, gleder meg til eksamen når man får 3,5 timer og sitter alene Endret 9. november 2011 av multisync Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Spotify er for tapere. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg henger meg på de kule premiumbarna Premium er veien å gå! dessverre har Spotify mistet en del plateselskaper, og da har spillelisten min mistet mye. Hva slags musikk har du i dine spillelister? Sånn musikk Men mangler en god del jeg og, som jeg ville likt å ha, som Pink Floyd Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Liker at du har et så rocka etternavn. Mye god musikk der, selv om jeg egentlig ikke hører særlig på det. Jeg har rota meg litt bort i andre sjangre. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Crosby Stills Nash & Young, flink pike. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Rocka etternavn. Håhåh, jeg gråter. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Dere er alle tapere. Foretrekker å ha all min musikk i bibloteket mitt(les, harddisken min) Sjeldent jeg er enig med deg, men her har du helt rett. Lokalt over remote anyday. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Liker at du har et så rocka etternavn. Mye god musikk der, selv om jeg egentlig ikke hører særlig på det. Jeg har rota meg litt bort i andre sjangre. I know, jeg er dømt til å bli en rockestjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg