Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt korrekt. Quake er helt shit.

Meh, har ikke veldig lyst å diskutere det her her, men liker quake bedre pga. det er såpass mye mer utfordrende (og ikke minst morsommere) å kombinere movement, aim, tacs i quake enn i CS. Strafejumping, airrocket, lagberegning m.mer. Ingenting er som å sende en rakett rundt et hjørne fordi du veit en motstander kommer dit akkurat når raketten kommer thumbup.gif

Lenke til kommentar

Autohalge. Zoom.

Oser noob av deg datasmurf :p

Oh yes, kom her og vis meg hvilke betaversjoner av CS du spilte før det ble released. :D

Sjur er gammeldags CS-spiller han. Bedre det en nåtidens scriptkiddies.

Indeed. The good, ol' times.

Meh, har ikke veldig lyst å diskutere det her her, men liker quake bedre pga. det er såpass mye mer utfordrende (og ikke minst morsommere) å kombinere movement, aim, tacs i quake enn i CS. Strafejumping, airrocket, lagberegning m.mer. Ingenting er som å sende en rakett rundt et hjørne fordi du veit en motstander kommer dit akkurat når raketten kommer thumbup.gif

Quake er greit nok det, selv om jeg aldri spilte noe mye MP der. Liker UT bedre. UT2004 er også bra, men det originale UT var way too friggin' awesome! :D

Lenke til kommentar

Autohalge. Zoom.

Oser noob av deg datasmurf :p

Oh yes, kom her og vis meg hvilke betaversjoner av CS du spilte før det ble released. :D

HIhi, ingen, men spilte hvertfall CS før CS:S ble lansert thumbup.gif Var vel shitkid som bare det, men still!

Quake er greit nok det, selv om jeg aldri spilte noe mye MP der. Liker UT bedre. UT2004 er også bra, men det originale UT var way too friggin' awesome! :D

Er jo MP som er ordentlig Quake! Selv er jeg mest fan av CTF, teamtacs <3

Faktisk aldri prøvd UT ordentlig, så det kan jeg egentlig ikke uttale meg noe om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...