Occi Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jepp, approachen til Criminal Minds er mye mer interessant enn CSI, det skal de ha. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) MW3 - BF3 Den diskusjonen tar vi ikke her... Endret 8. november 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 BF3 er kjedelig. Mistenker at MW3 er like kjedelig. Diskusjon ferdig. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 FAILING TO CONFRONT SUICIDAL THOUGHTS Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Berlusconi, mitt store idol har gått av Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det betyr at du kan ta over som kvinnebedårer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 MW3 - BF3 Den beta-versjonen av CS hvor autohagla hadde zoom pwns 'em all. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Autohalge. Zoom. Oser noob av deg datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Sjur er gammeldags CS-spiller han. Bedre det en nåtidens scriptkiddies. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Må da være lov å erte litt Uansett er det Quake som er the shit! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Helt korrekt. Quake er helt shit. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Helt korrekt. Quake er helt shit. Meh, har ikke veldig lyst å diskutere det her her, men liker quake bedre pga. det er såpass mye mer utfordrende (og ikke minst morsommere) å kombinere movement, aim, tacs i quake enn i CS. Strafejumping, airrocket, lagberegning m.mer. Ingenting er som å sende en rakett rundt et hjørne fordi du veit en motstander kommer dit akkurat når raketten kommer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Autohalge. Zoom. Oser noob av deg datasmurf Oh yes, kom her og vis meg hvilke betaversjoner av CS du spilte før det ble released. Sjur er gammeldags CS-spiller han. Bedre det en nåtidens scriptkiddies. Indeed. The good, ol' times. Helt korrekt. Quake er helt shit. Meh, har ikke veldig lyst å diskutere det her her, men liker quake bedre pga. det er såpass mye mer utfordrende (og ikke minst morsommere) å kombinere movement, aim, tacs i quake enn i CS. Strafejumping, airrocket, lagberegning m.mer. Ingenting er som å sende en rakett rundt et hjørne fordi du veit en motstander kommer dit akkurat når raketten kommer Quake er greit nok det, selv om jeg aldri spilte noe mye MP der. Liker UT bedre. UT2004 er også bra, men det originale UT var way too friggin' awesome! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 GOD STEMNING Jævlig god stemning! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Autohalge. Zoom. Oser noob av deg datasmurf Oh yes, kom her og vis meg hvilke betaversjoner av CS du spilte før det ble released. HIhi, ingen, men spilte hvertfall CS før CS:S ble lansert Var vel shitkid som bare det, men still! Helt korrekt. Quake er helt shit. Meh, har ikke veldig lyst å diskutere det her her, men liker quake bedre pga. det er såpass mye mer utfordrende (og ikke minst morsommere) å kombinere movement, aim, tacs i quake enn i CS. Strafejumping, airrocket, lagberegning m.mer. Ingenting er som å sende en rakett rundt et hjørne fordi du veit en motstander kommer dit akkurat når raketten kommer Quake er greit nok det, selv om jeg aldri spilte noe mye MP der. Liker UT bedre. UT2004 er også bra, men det originale UT var way too friggin' awesome! Er jo MP som er ordentlig Quake! Selv er jeg mest fan av CTF, teamtacs <3 Faktisk aldri prøvd UT ordentlig, så det kan jeg egentlig ikke uttale meg noe om. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg vet ikke jeg ... Da jeg spilte Quake første gang i '96, var det ikke mye MP og LANing for min del. Hovedsaklig fordi jeg var 9-10 og var ikke særlig interesserst i spilling. Interessene mine lå fortsatt i LEGO og å leke i skogen utenfor huset. Samt jenter. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Du får teste QuakeLive da vettu. Quake3 remake/rewrite som kjøres via nettleseren Store minuset med Quake er jo at man "må" nesten sette seg inn i standard tactics, config o.l. før man er klar, ellers har du store handicap. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Likte aldri Q3. Ei heller Doom 3 for den saks skyld. Nå. Skal jeg bruke natten på å sove eller skal jeg skru opp netbooken for n'te gang i et håp om å finne ut hvorfor den overoppheter hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg