MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Nå skal det vel også sies at en gammel pc forurenser like mye som en av de nyere. Masse rare ting i de ordentlig gamle treskeværkene som ikke er helt lov lenger Jeg stemmer for at Schnell rett og slett flytter til en øde øy. Der kan han lære seg å leve etter naturen uten noen form for teknologi. Er ikke det miljøvennelig så vet ikke jeg^^. Da slipper vi kanskje også det store C02 utslippet, etter all banningen hans Så, jeg stemmer for Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 l4r5 og mrbjoern: nja dykk og dykkar kalkylar kan seie kva dykk vil, men eg veit vatn frå krana er meir miljøvenlleg! og det er ikkje usunt.! eg har drukke det heile livet og har ikkje toke skade av det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) det er kjempebra at du tenkjer sån! eg tenkjer alt på sånn!!! eg køyrer traktor NETOOPP på grunn av borna i afrika. ein gong vert det for lite mat i verda, og då treng me gardane ma har her i noreg!!!! me vestbuarar stel all maten frå afrikanarane! så det er berre bra me lagar den jsølve og let dei behalde sin eigen mat! er du klar over at fisken i afrika (som er ein av dei viktigaste matkjedlene) vert sende til europa som fast-food disk, medan dei må ete skjeletta??? og det med klede: det er ikkje eit problem i afria, der er det så varmt. men uansett tenkjer eg på miljøprobmelmet og har svært få klede Her kommer du med noen veldig grove beskyldninger. Har du noen gang vært i Afrika?Har du kilde på det du sier der? Faren min er faktisk i Kongo akkurat nå. Greit det er mye fattigdom der, men det er ingen som sulter fordi maten deres blir sendt til vesten. Dessuten så hadde det vært mer miljøvennlig å bruke hest i stedet for traktor. Endret 2. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Nå skal det vel også sies at en gammel pc forurenser like mye som en av de nyere. Masse rare ting i de ordentlig gamle treskeværkene som ikke er helt lov lenger Barna i afrika da! Stakkars folk.. *kjøpe seg et nytt Logitech G15 med oransj tastatur!* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 l4r5 og mrbjoern: nja dykk og dykkar kalkylar kan seie kva dykk vil, men eg veit vatn frå krana er meir miljøvenlleg! og det er ikkje usunt.! eg har drukke det heile livet og har ikkje toke skade av det Har ikke tatt skade av det sier du? Jeg er ikke så sikker på det. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg stemmer for at Schnell rett og slett flytter til en øde øy. Der kan han lære seg å leve etter naturen uten noen form for teknologi. Er ikke det miljøvennelig så vet ikke jeg^^. takk det skulle eg gjerne gjort men me har jo kome så langt i denne verda at det finns sikkart ikkje ein einase ubebodd øy igjen i verda!!!! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 l4r5 og mrbjoern: nja dykk og dykkar kalkylar kan seie kva dykk vil, men eg veit vatn frå krana er meir miljøvenlleg! og det er ikkje usunt.! eg har drukke det heile livet og har ikkje toke skade av det Kan du da gi meg en KILDE på det? For jeg har nettop motevist det du sier til de grader. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 takk det skulle eg gjerne gjort men me har jo kome så langt i denne verda at det finns sikkart ikkje ein einase ubebodd øy igjen i verda!!!! Det finnes flere utenfor norskekysten. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 det er kjempebra at du tenkjer sån! eg tenkjer alt på sånn!!! eg køyrer traktor NETOOPP på grunn av borna i afrika. ein gong vert det for lite mat i verda, og då treng me gardane ma har her i noreg!!!! me vestbuarar stel all maten frå afrikanarane! så det er berre bra me lagar den jsølve og let dei behalde sin eigen mat! er du klar over at fisken i afrika (som er ein av dei viktigaste matkjedlene) vert sende til europa som fast-food disk, medan dei må ete skjeletta??? og det med klede: det er ikkje eit problem i afria, der er det så varmt. men uansett tenkjer eg på miljøprobmelmet og har svært få klede Her kommer du med noen veldig grove beskyldninger. Har du noen gang vært i Afrika?Har du kilde på det du sier der? Faren min er faktisk i Kongo akkurat nå. Greit det er mye fattigdom der, men det er ingen som sulter fordi maten deres blir sendt til vesten. Dessuten så hadde det vært mer miljøvennlig å bruke hest i stedet for traktor. ja faktisk så har eg vore i afrika når eg var 7 år, saman med besteforeldrene mine som ¨var misjonærar. og ja eg har kjelder på det eg seier, eg har kjedelene frå den der filmen.. hugsar ikkje kva den heiter, men det er den om fisken i victoriasjøen!!! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg stemmer for at Schnell rett og slett flytter til en øde øy. Der kan han lære seg å leve etter naturen uten noen form for teknologi. Er ikke det miljøvennelig så vet ikke jeg^^. takk det skulle eg gjerne gjort men me har jo kome så langt i denne verda at det finns sikkart ikkje ein einase ubebodd øy igjen i verda!!!! Du, jeg tror nok at du burde komme deg vekk fra Amish-gården din og ut til resten av verden. Endret 2. mars 2008 av Loveless Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 ja faktisk så har eg vore i afrika når eg var 7 år, saman med besteforeldrene mine som ¨var misjonærar.og ja eg har kjelder på det eg seier, eg har kjedelene frå den der filmen.. hugsar ikkje kva den heiter, men det er den om fisken i victoriasjøen!!! Ja, men jeg har sett en eller annen film som jeg ikke kommer på navnet til som sier at din film bare var løgn. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 takk det skulle eg gjerne gjort men me har jo kome så langt i denne verda at det finns sikkart ikkje ein einase ubebodd øy igjen i verda!!!! Som l4r5 sa, mange fine øyer like utenfor Noreg. Ellers er det veldig mye ubebodd mark her i Norge. Ett lite sted kan du nok finne deg. Jeg kan om så finne noe for deg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 takk det skulle eg gjerne gjort men me har jo kome så langt i denne verda at det finns sikkart ikkje ein einase ubebodd øy igjen i verda!!!! Jeg kan anbefale deg en liten øy rett uti her. Det går riktignok strøm dit, tror jeg, for det står en liten fyrlykt der, men utenom det er det bare ett gammelt hus der, og den er helt ubebodd. ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 hva har viktoriasjøen med afrika å gjøre? er viktoriasjøen i afrika? *føle seg dum* TENK PÅ BARNA I AFRIKA! ironi Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 ja faktisk så har eg vore i afrika når eg var 7 år, saman med besteforeldrene mine som ¨var misjonærar.og ja eg har kjelder på det eg seier, eg har kjedelene frå den der filmen.. hugsar ikkje kva den heiter, men det er den om fisken i victoriasjøen!!! Tenk på alt utslippet du produserte, bare ved å reise til Afrika. oO Sånn... Du kan reise fra Oslo til Bergen med tog hele 27 ganger, for samme utslippet som blir produsert med EN flytur samme strekningen. Og jeg NEKTER å tro at du tok tog til Afrika. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Nie: hvorfor får jeg ikke bo i signaturen lengre?! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Schnell, på grunn av deg så åpna jeg vinduet og satte på varmen på fullt her, slippe ut masse slem CO2. Tror jaggu meg jeg skal lage meg te jeg og . Men barna i Afrika trenger da ikke klær . Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg stemmer for at Schnell rett og slett flytter til en øde øy. Der kan han lære seg å leve etter naturen uten noen form for teknologi. Er ikke det miljøvennelig så vet ikke jeg^^. takk det skulle eg gjerne gjort men me har jo kome så langt i denne verda at det finns sikkart ikkje ein einase ubebodd øy igjen i verda!!!! Du, jeg tror nok at du burde komme deg vekk fra Amish-gården din og ut til resten av verden. eg har vore masse ute i verda!!! eg reisar til russia kva somar nesten mrbjoern: ja eg kan godt flytte til ei ubebodd øy! men det kostar vel såmn 100000000 for å få lov å bi der heri dette kapitalistisk umorlaske landet! L4r5: jao her fann eg den trur eg. står på engelsk men den har same navn som den eg såg så eg trur det er denne: http://en.wikipedia.org/wiki/Darwin's_Nightmare Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Selvfølgelig tok han tok til Afrika . Noen som har sett den nye motorveien på Nordpolen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Nie: hvorfor får jeg ikke bo i signaturen lengre?! Fordi jeg ikke har giddet å bygge en signatur enda. x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg