Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater når man skal rydde og gjøre ting litt koselig. Så greier man å kutte seg på kjøkkenglass. Ikke bare må man støvsuge, som planlagt, men også fjerne alt blodet i huset. Faenskapet blødde fortere enn jeg greide å tenke kaldt. Men nå har jeg kontroll og denne dagen styres av meg. Nå skal jeg ha flaks resten av dagen.

Lenke til kommentar

Helt korrekt! Jeg føler meg ubekvem og naken når jeg går rundt uten skjegg. Ikke at det å føle seg naken er ubehagelig, men når man sitter på jobb så... ja...

Kanskje det er derfor jeg ikke liker bart. Synes ikke menn skal ha så altfor mye på seg, liksom.

Lenke til kommentar

Helt korrekt! Jeg føler meg ubekvem og naken når jeg går rundt uten skjegg. Ikke at det å føle seg naken er ubehagelig, men når man sitter på jobb så... ja...

Kanskje det er derfor jeg ikke liker bart. Synes ikke menn skal ha så altfor mye på seg, liksom.

Joda, du er bare for ung til å sette pris på litt hårvekst.

Lenke til kommentar

Nei, men ærlig talt. Liker ikke ansiktshår.

Men ei jente med bart kan jeg digge.

http://www.babycenter.com/404_my-husband-wants-to-taste-my-breast-milk-is-it-okay-if-he-do_8926.bc

What a beautiful, intimate thing to share with someone you love and hope to live a long and healthy life with.

posted 8/17/2007 by a BabyCenter Member

Kinda weird, but i like it :ph34r:

(ikke spør hvorfor jeg googla etter hvordan brystmelk smaker)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Snus er æsj.

Men skjeggbiler tar jeg også imot :tease:

http://www.babycenter.com/404_my-husband-wants-to-taste-my-breast-milk-is-it-okay-if-he-do_8926.bc

What a beautiful, intimate thing to share with someone you love and hope to live a long and healthy life with.

posted 8/17/2007 by a BabyCenter Member

Kinda weird, but i like it :ph34r:

(ikke spør hvorfor jeg googla etter hvordan brystmelk smaker)

Errrr...

Hvorfor googla du etter hvordan brystmelk smaker?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...