Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Tror ikke dette er stedet å søke om du vil ha et ordentlig svar, Hansegutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dropp det, McHansern. Tenk etter. Hvis du må sjekke kart for å se hvor det er oversvømt og ikke er det som regel en dårlig ide. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dropp det, McHansern. Tenk etter. Hvis du må sjekke kart for å se hvor det er oversvømt og ikke er det som regel en dårlig ide. Jeg reiser gratis med både fly og hotell. Selvfølgelig skal jeg dra. Og det at det er oversvømmelse er jo bare litt gøyalt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Så lenge du vet hva du begir deg ut på, kan svømme og er vaksinert mot hva enn du kan få, så ser jeg ikke problemet. I alle fall ikke så lenge det er gratis reise og losji. Hvorfor er det gratis? Jobben? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ikke klag til meg når du er lost, rana eller i fengsel. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Mja, reiser jo bare en helg. Drar fredag og kommer hjem natt til mandag. Blir slitsomt og gøy. Det er gratis fordi jeg jobber i bransjen ja. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Knis. 500 spenn på at Hansern får kolera. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 500 spenn på at Hansern blir solgt i den lokale kjøttdisken. 3 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg hater når man skal rydde og gjøre ting litt koselig. Så greier man å kutte seg på kjøkkenglass. Ikke bare må man støvsuge, som planlagt, men også fjerne alt blodet i huset. Faenskapet blødde fortere enn jeg greide å tenke kaldt. Men nå har jeg kontroll og denne dagen styres av meg. Nå skal jeg ha flaks resten av dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 D'aww. Ida da. : < *gi sjokolade og klem til* Hva annet kan jeg gjøre over internett som trøst? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ta på deg en kjole og syng en sang til henne. "Woow, woow, I'm a kitty cat!" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Å kutte seg er jo bare koselig, da. *grøsser* Jeg HATER glasskår.. Driver å ser på Man VS food for tredje dag, i dag blir vel tredje dag jeg stikker til nærmeste fastfood sjappe (jeg visste ikke det var stengt på søndager.. hehe) Endret 8. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Helt korrekt! Jeg føler meg ubekvem og naken når jeg går rundt uten skjegg. Ikke at det å føle seg naken er ubehagelig, men når man sitter på jobb så... ja... Kanskje det er derfor jeg ikke liker bart. Synes ikke menn skal ha så altfor mye på seg, liksom. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Helt korrekt! Jeg føler meg ubekvem og naken når jeg går rundt uten skjegg. Ikke at det å føle seg naken er ubehagelig, men når man sitter på jobb så... ja... Kanskje det er derfor jeg ikke liker bart. Synes ikke menn skal ha så altfor mye på seg, liksom. Joda, du er bare for ung til å sette pris på litt hårvekst. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Joda, du er bare for ung til å sette pris på litt hårvekst. Ekte mannfolk skal ha tredagersskjegg. MINST hver tredje dag. Ekte mannfolk setter jeg pris på. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Tror jeg bare skal drite i å barbere meg heretter. No shavember elns som l4r5 snakket så mye om. Ta opp snusing igjen og ha masse snusresten i skjegget, samt tyggegummi og alt Være skikkelig mann. Endret 8. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Snus er noe av det minst mandige jeg kan komme på. Men skjegg må du gjerne satse på. Jeg får bilde på PM etter noen dager, ja? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Nei, men ærlig talt. Liker ikke ansiktshår. Men ei jente med bart kan jeg digge. http://www.babycenter.com/404_my-husband-wants-to-taste-my-breast-milk-is-it-okay-if-he-do_8926.bc What a beautiful, intimate thing to share with someone you love and hope to live a long and healthy life with. posted 8/17/2007 by a BabyCenter Member Kinda weird, but i like it (ikke spør hvorfor jeg googla etter hvordan brystmelk smaker) Endret 8. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Snus er æsj. Men skjeggbiler tar jeg også imot http://www.babycenter.com/404_my-husband-wants-to-taste-my-breast-milk-is-it-okay-if-he-do_8926.bc What a beautiful, intimate thing to share with someone you love and hope to live a long and healthy life with. posted 8/17/2007 by a BabyCenter Member Kinda weird, but i like it (ikke spør hvorfor jeg googla etter hvordan brystmelk smaker) Errrr... Hvorfor googla du etter hvordan brystmelk smaker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg