Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Liker at jeg for kun 400-600 kr kan bli baron av Seeland. Hadde vært en fin julegave til meg selv. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Problem med høytalerne på PCen her. Skal spille av en oldskool DVD (jeg er eiesyk og liker DVD'er), men når jeg spiller den av så får jeg kun bakrgrunnsmusikk og ikke snakking. Det samme skjer på flere DVD'er og internettstream også. Selv er jeg rimelig sikker på at det er Jødisk konspirasjon, men det kan jo hende noen av dere har svaret? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Problem med høytalerne på PCen her. Skal spille av en oldskool DVD (jeg er eiesyk og liker DVD'er), men når jeg spiller den av så får jeg kun bakrgrunnsmusikk og ikke snakking. Det samme skjer på flere DVD'er og internettstream også. Selv er jeg rimelig sikker på at det er Jødisk konspirasjon, men det kan jo hende noen av dere har svaret? Slett system32. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ok begynner nå. PS: Ser at Mossad har to agenter utenfor vinduet mitt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 be de inn på kaffe og ligg i skje. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bah, jeg har ikke godt av sider hvor jeg kan plotte inn info og lage mitt eget slektstre. I alle fall ikke når det er så mye enklere enn i gamle dager da jeg satt med blyant, viskelær og papir, og rimelig fort gikk tom for plass når jeg begynte å plotte inn de mange barnene til pappas onkler. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det er slikt besteforeldre skal gjøre, ikke din generasjon Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Å skrive ordet "sosial" i samfunnet, er å klatre i samfunnet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Å skrive ordet "sosial" i samfunnet, er å klatre i samfunnet. Sinnsykt fete bilder du hadde lagd Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ok begynner nå. PS: Ser at Mossad har to agenter utenfor vinduet mitt. Er det du som har kidnappet han? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Fra nå av så skal alle mine beskrivelser av ting og følelser innebære referanser til jøder og Holocaust. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Liker at jeg for kun 400-600 kr kan bli baron av Seeland. Hadde vært en fin julegave til meg selv. Hvor seriøst er dette? Sealand regnes jo ikke som et land av noen bortsett i fra seg selv. Hadde vært awesome da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Liker at jeg for kun 400-600 kr kan bli baron av Seeland. Hadde vært en fin julegave til meg selv. Hvor seriøst er dette? Sealand regnes jo ikke som et land av noen bortsett i fra seg selv. Hadde vært awesome da. Aner ikke. Munty her på forumet har blitt baron av Seeland om ikke annet. Det er slikt besteforeldre skal gjøre, ikke din generasjon Farfar laget meg mange slektstrær, men ble syk før han klarte å fullføre arbeidet, så pappa fortsatte til han ikke hadde tid lenger og nå har jeg begynt på med det, for å slå i hjel tid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Gidder ikke med mindre jeg kan få tittelen i det norske navnet mitt. Har mine tvil, men det hadde vært rått. Hørte litt rundt, men ble videresendt til skatteetaten. Skal ringe de etter lunsj. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Do so. Fant også denne: www.regaltitles.com Virker mindre seriøs. Ditto http://www.elitetitles.co.uk/ . Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det gikk ikke an å få den tittelen inn i det norske navnet nei. Da dropper jeg det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Tja. Jeg er fortsatt fysen på å gjennomføre det når jeg får tak i 4-600 spenn som jeg bare kan kaste i dass. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Noen som har et kart over hvilke områder av Bangkok som er rammet av oversvømmelse, helst turistattraksjoner inkludert. Må finne ut om det er verdt å dra til dyreparken om to uker eller ei... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er det noe problem da? Dyr kan jo svømme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg