Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ooh, please do!

Jeg har sansen for damer med skikkelig skjeggvekst, men de aller fleste klarer jo bare å gro en mopedbart. :/

Jeg føler meg forresten veldig økonomisk.

Tråden på den ene teposen min røk, og i stedet for å ta en ny en, fant jeg i stedet frem ei nål og sydde den fast igjen! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere enn meg som har merket hvor vanskelig det er å sjekke opp jenter på Twitter?

Diskusjon.no er plassen for å sjekke opp jenter, ikke Twitter.

Duh, mannfolk ser jo best ut når de ikke har barbert seg på en god stund!

Helt korrekt! Jeg føler meg ubekvem og naken når jeg går rundt uten skjegg. Ikke at det å føle seg naken er ubehagelig, men når man sitter på jobb så... ja...

Jeg har sansen for damer med skikkelig skjeggvekst, men de aller fleste klarer jo bare å gro en mopedbart. :/

Damer med skikkelig skjeggvekst? Det er noe som heter Testosteron-tilskudd hos damer. Da får de mer kroppshår.

Jeg føler meg forresten veldig økonomisk.

Tråden på den ene teposen min røk, og i stedet for å ta en ny en, fant jeg i stedet frem ei nål og sydde den fast igjen! :D

Kan den ikke bare ligge i koppen da?

Lenke til kommentar

Nei, Slimda, jeg foretrekker å ha de med tråd slik at jeg enkelt kan ta de ut uten å brenne fingrene når teen har trekt lenge nok.

Det er jo egentlig ikke noe problem, da jeg har en teposeklemmer, men ...

Oh well. Jeg stikker for å kose meg med "In Plain Sight", siden minstesøss ikke ville se mer "Criminal Minds".

Jeg er så skutt at jeg går og legger meg.. Håper jeg våkner opp ned bart imorra!

God bedring da, ønsker du noe hardt nok, så skjer det. :D

Lenke til kommentar

Har noen opplevd å sitte og slappe av, klø seg litt på øyenbrynene og så plutselig få EKSTREMT VONDT. Stikkende smerter som graver seg inn i nervesentralen og roper "HEI, SE TIL HELVETE Å FÅ VONDT". Det er helt fryktelig. Man får virkelig respekt for sine egne øyenbryn.

Lenke til kommentar

Ahh.. Slapp-av-kveld på sofaen med hjemmelagde vaniljekremfylte cupcakes med moccasmørkrem og "Feel Good Hits"-countdown på VH1 =)

Edit: Noen som kan komme og hjelpe meg å spise opp? Kommer til å sprekke om jeg skal bli kvitt alle før de blir dårlige ...

post-147155-0-19195300-1320701633_thumb.jpg

Endret av KristineS
Lenke til kommentar

Har noen opplevd å sitte og slappe av, klø seg litt på øyenbrynene og så plutselig få EKSTREMT VONDT. Stikkende smerter som graver seg inn i nervesentralen og roper "HEI, SE TIL HELVETE Å FÅ VONDT". Det er helt fryktelig. Man får virkelig respekt for sine egne øyenbryn.

om man sitter å pirker på de og kanskje en eller to faller av så kan det hende det stikker litt men sååå vondt er det da faktisk ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...