Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2+2=5 -> 2,5+2,5=5

Filosofisk matte ja. Virkelig. Hun er nok en jailbait.

Nei, i grunn ikke.

Og uansett, hva skal jeg med med jenter på 18 når jeg kan henge her og jabbe med deg og Bytex?

Du minner meg om en kamerat av meg som ofte diskuterer noe bare for å diskutere, selv om han ikke bryr seg om temaet. Beste er når han troller folk og så sier han bare mot slutten av diskusjonen at han egentlig ikke bryr seg, men bare liker å diskutere/kverulere. Herlig å se uttrykket til folk om de virkelig brenner for temaet det er snakk om :lol:

Der har du meg. :D

Til tider i alle fall.

Det hender jeg diskuterer ting jeg faktisk har peiling på også. Matte er ikke en av dem vel og merke. Det bare interesserer meg. :p

Lenke til kommentar

2 != 2,5

Your move.

Hvis man runder av, ender det opp med å bli 2.

Mulig du skal pirke å påpeke at 2,5 blir rundet oppover, så det skal egentlig være 2,49, men orket ikke å pirke så fælt. Poenget er uansett at 2+2=5 bare når 2 er større enn... akkurat ja, 2.

Lenke til kommentar
Ah, første dagen av praksis ferdig. Allerede fått meg jentefans. Woho
Ikke så rart så kjekk som du er.Skal vi ut på byen å danse litt snart forresten?

Jeg må vente med dansingen til etter eksamen! Kan jo ta en dans på Death in June 6 Desember?

Da tar vi en liten svingom vettu.

Lenke til kommentar

2 != 2,5

Your move.

Hvis man runder av, ender det opp med å bli 2.

Mulig du skal pirke å påpeke at 2,5 blir rundet oppover, så det skal egentlig være 2,49, men orket ikke å pirke så fælt. Poenget er uansett at 2+2=5 bare når 2 er større enn... akkurat ja, 2.

Er da ikke noe pirking, verken 2,5 eller 2,49 er det samme som 2 (dvs. akkurat 2, ikke noe bak komma). Opp- eller nedrunding(?) gjør at 2+2=5 ikke lenger er det samme uttrykket, og dermed er det sakens kjerne om at 2+2=5 er en noe tull :p

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Justin Bieber, 17 år, artist. Drapstrusler på konserten i Peru 17. Okt. Hva er galt med verden? Drepe folk fordi de får flere views på youtube? Dreper du Justin, dreper du meg. 98% vil ikke sette denne som sin status. Jeg er en av de 2% som setter den som min statusoppdatering. Ikke bare fordi jeg er fan av Bieber, men fordi jeg er i mot hat. Tør du og sette den på din status? I'm a BELIEBER♥

Lenke til kommentar
Justin Bieber, 17 år, artist. Drapstrusler på konserten i Peru 17. Okt. Hva er galt med verden? Drepe folk fordi de får flere views på youtube? Dreper du Justin, dreper du meg. 98% vil ikke sette denne som sin status. Jeg er en av de 2% som setter den som min statusoppdatering. Ikke bare fordi jeg er fan av Bieber, men fordi jeg er i mot hat. Tør du og sette den på din status? I'm a BELIEBER♥

Wtf...

Hvorfor har ingen kjøpt mer toalettpapir??? Som betyr at jeg må pelle meg ut på butikken igjen... gaaaah

Lenke til kommentar

Jeg fikk en kilende og varm følelse i hele kroppen når jeg leste dette her, også felte jeg en tåre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har tenkt på det faktisk, tenkete ikke på å bare ta små flekker da, godt tips :p Tror jeg skal vente litt så han tror han faktisk skal klare det, så på slutten, når han minst aner det... :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...