Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, første dagen av praksis ferdig. Allerede fått meg jentefans. Woho
Vet du har taushetsplikt, men fortell fortell!

Kan fortelle deg neste gang vi møtes :--D

Ah, første dagen av praksis ferdig. Allerede fått meg jentefans. Woho
Ikke så rart så kjekk som du er.Skal vi ut på byen å danse litt snart forresten?

Jeg må vente med dansingen til etter eksamen! Kan jo ta en dans på Death in June 6 Desember?

Lenke til kommentar

D'aww. Hvordan gikk praksisen?

Praksis gikk greit, men tror jeg holder på å bli sjuk. Er i hvertfall ikke i form.

Åh, så kjedelig. :/

Jeg for min del er i god form, sånn bortsett fra at minstesøss beit meg i arma nesten helt uten grunn.

Jeg er stappet mett på hjemmelaget lapskaus og sitter og diskuterer matte med en av minstesøss' venninner.

Lenke til kommentar

Kan ikke, men det er et evig flott tidsfordriv.

Akkurat som å stå på Bunnpris med kompiser og ha en filosofisk debatt i tre kvarter som startet med hvilken tomatsaus vi skulle kjøpe.

Vi ble til slutt kastet ut siden de skulle stenge og fikk ikke kjøpt noe som helst.

Det er også idiotisk.

Og nå skal jeg se nyeste episode av Siffer som jeg ikke fikk sett i går. :D

Lenke til kommentar

Diskuterer matte? Hva er det å diskutere da? Enten så er det riktig eller så er det feil.

Vel, diskutererer filosofisk matte da, og hvor vidt 1 + 1 alltid er 2 (10), eller om 2 + 2 også kan være 5.

Filosofisk matte meg i rævva. Innrøm at hun har på seg en trang utringet genser og har flotte runde ungpikebryster!

Det er grunnen.

Lenke til kommentar

Du minner meg om en kamerat av meg som ofte diskuterer noe bare for å diskutere, selv om han ikke bryr seg om temaet. Beste er når han troller folk og så sier han bare mot slutten av diskusjonen at han egentlig ikke bryr seg, men bare liker å diskutere/kverulere. Herlig å se uttrykket til folk om de virkelig brenner for temaet det er snakk om :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...