Notelitten Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Influensa. Woo. Hjemme fra jobb men dødstrøtt og får ikke sove. Grr. I det minste fikk jeg skrevet ferdig oppgaven, selv om den sugde balle og sikkert fører til stryk. Damn you! Du har smitta meg! Et eller annet er det i alle fall, føler meg helt kake og fryser Pfff, eg ble smittet på jobb selv. Og eg som ba han holde seg hjemme :/ Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 En kis som vekka meg klokken 13:00. Livet mitt er ødelagt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE Hovedsaklig den reklamen som gjorde at jeg kjøpte det da jeg kom over massevis av Old Spice på Target. Endret 7. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kunne i grunnen selv tenkt meg noe Old Spice. Dersom noen finner det i Norge, må dere gi beskjed. Regner med at man enten finner den på tax-free'en, ellers må man nok til utlandet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Old Spice-reklamene er jævlig kule, men produktet er forbanna dårlig. Lukter dritt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) http://e24.no/media/old-spice-eksplosjon-i-norge/3755307 Selges tydeligvis i Norge, må bare finne ut hvor. e: Ifg. artikkelen selges Old Spice på Vita. Old Spice-reklamene er jævlig kule, men produktet er forbanna dårlig. Lukter dritt. Hver sin smak. Jeg synes spesielt Swagger lukter godt. Har en deo med Swagger. Samt body wash med Showtime. Endret 7. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Mmm, en halvtime igjen til jeg er i Oslo, tog er ikke så ille når man har internet og strøm til PC'en Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bastard! Sånn er det ikke på togene i Trøndelag. : < Vel, det var ikke det tidligere i høst om ikke annet. Oh well, nå har jeg fått opprettet meg en BSU-konto og overført 10000 til den, så overførte jeg 4000 til vekstkontoen min og skal nå være økonomisk og ikke kjøpe ting jeg ikke trenger og slikt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Er nettet noe sirrup for andre også idag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Merker nada, men i går kveld var det ustabilt. Jeg skylder dog på routeren vår og det at vi har trådløst nett som gjør at jeg har ok signal på rommet mitt på det beste. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bastard! Sånn er det ikke på togene i Trøndelag. : < Vel, det var ikke det tidligere i høst om ikke annet. NSB Komfort, bro Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Noe som heller ikke eksisterer på lokaltoget mellom Trondhjem og Steinkjer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hm. Jeg skal i barndåp til helgen. Er ikke vant til sånt, kjøper man bare en liten sølv-dings på en gullsmed, vanligvis? Gidder ikke gi penger. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Gir selvfølgelig en halvautomatisk hagle. Duh. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Gi en japansk selvmordskniv. Det fikk jeg i gave av en onkel en gang. Good going. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 For mange 4chan-idioter her idag. Signing off. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 For mange 4chan-idioter her idag. Signing off. Jeg har da ikke postet engang på siste siden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hm. Jeg skal i barndåp til helgen. Er ikke vant til sånt, kjøper man bare en liten sølv-dings på en gullsmed, vanligvis? Gidder ikke gi penger. Yeah. F.eks. en sølvrangle, eller en liten ramme til å ha bilde av babyen i eller en matskyver eller noe annet i sølv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg