""" Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kaizers er helt jævlig. Jeg snakket om emomusikk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kaizers er helt jævlig. Jeg snakket om emomusikk. Same shit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Merkelige greier. Jeg sov fra 10-14 igår formiddag, var dødstrøtt hele ettermiddagen, så trøtt at jeg ikke gadd å lage middag engang. Satt bare og halvdøsa i sofaen og så på TV i 4 timer etter jeg sto opp. Så gikk jeg en kort tur ut for å få luft, og bestemte meg for å mekke middag når jeg kom inn i 19-tida. Spiste, satt og surra online til rundt 22 og la meg. Og fikk ikke sove overhodet i natt. Søvnen bare kom ikke. Ble bare liggende og glo i veggen eller taket eller snu meg alle veier og kikke på klokka innimellom. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Good morning starshine.. ut i praksis i 9. igjen, yey.... Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Work, work. Ikke helt våken enda, kjenner jeg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Influensa. Woo. Hjemme fra jobb men dødstrøtt og får ikke sove. Grr. I det minste fikk jeg skrevet ferdig oppgaven, selv om den sugde balle og sikkert fører til stryk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bestefar deluxe http://www.youtube.com/watch?v=v5wmcEyEgc4&feature=related Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Good morning starshine.. ut i praksis i 9. igjen, yey.... Du får ha en god dag blant kidsa da. De kan umulig være verre enn gjengen her. Jeg for min del skal ta en god og lang dusj og høre på musikk merker jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Fy faen så trøtt man er. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Sataaaan Du ropte? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 >implying i know the difference Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Får man kjøpt Old Spice i Norge, eller må jeg tilbake til det store utland for å få tak i mer? Denne lukta er herlig! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Woho, I dag fikk jeg pakken min med klær fra England. Skal bli kjekk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Får man kjøpt Old Spice i Norge, eller må jeg tilbake til det store utland for å få tak i mer? Denne lukta er herlig! Pappa kjøpte det til meg i Oslo en plass. Husker ikke hvor da, kan sikkert høre med han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Influensa. Woo. Hjemme fra jobb men dødstrøtt og får ikke sove. Grr. I det minste fikk jeg skrevet ferdig oppgaven, selv om den sugde balle og sikkert fører til stryk. Damn you! Du har smitta meg! Et eller annet er det i alle fall, føler meg helt kake og fryser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Får man kjøpt Old Spice i Norge, eller må jeg tilbake til det store utland for å få tak i mer? Denne lukta er herlig! Pappa kjøpte det til meg i Oslo en plass. Husker ikke hvor da, kan sikkert høre med han. You do that. Dette lukter mye bedre enn alt annet jeg har hatt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 I tillegg til at det er en egen sjarm med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg