L4r5 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvorfor må kjøkkenet være så langt unna rommet mitt... For at du i det minste skal få LITT trim. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg tok meg jo en hele 15minutters tur!! Det er jo nok trim for en måned!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg har større problemer med at soverommet til mamma og pappa ligger vegg i vegg med kjøkkenet, og at de sover så lett at jeg ikke kan gå opp og lage meg nattmat uten å vekke dem. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Fy faen, jeg hater Kaizers. Alltid skal det være snakk om dem. Opeth neste? Disturbed og Soil, pus. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Do you feel that? Oh shit Ooh ah ah ah ah Ooh ah ah ah ah Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Flytt hjemmefra! Hakke råd. Bodde 4 år for meg selv og det var fantastisk, sånn bortsett fra at jeg spiste veldig uregelmessig. Da jeg var ferdig med studiet mitt og satt der med et studielån på 240k og ingen inntekt grunnet usaklig dårlig jobbmarked innen det jeg er utdannet i, måtte jeg bite i det sure eplet og flytte hjem igjen. Brukte sommeren på å lete etter jobb, sendte ut søknader i hytt og gevær, men ble ikke engang innkalt til intervju. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er du utdannet i noe? Hva da? Husker du satt og plagdes med noen 3D-modeller en gang for lenge siden. Som så dårligere ut enn half-life 1 engine.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 ..og nå håper du at et jobbtilbud skal komme rekende på ei fjøl? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Da jeg var ferdig med studiet mitt og satt der med et studielån på 240k og ingen inntekt grunnet usaklig dårlig jobbmarked innen det jeg er utdannet i, måtte jeg bite i det sure eplet og flytte hjem igjen. Brukte sommeren på å lete etter jobb, sendte ut søknader i hytt og gevær, men ble ikke engang innkalt til intervju. Du kan få jobb som min personlige oppgaveskriver. Jeg betaler to fiskepinner om dagen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Fy faen, jeg hater Kaizers. Alltid skal det være snakk om dem. Opeth neste? Disturbed og Soil, pus. man trenger bare høre 1 Disturbed sang, så har man hørt alle. Endret 6. november 2011 av Tsjuden 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er du utdannet i noe? Hva da? Husker du satt og plagdes med noen 3D-modeller en gang for lenge siden. Som så dårligere ut enn half-life 1 engine.. Ja, jeg er utdannet i multimedieteknologi. Og du har rett, jeg suger balle i 3D. Fikk bare D, og til og med det synes jeg var svært snilt gjort av læreren. ..og nå håper du at et jobbtilbud skal komme rekende på ei fjøl? Nope, nå går jeg hos NAV og driver og søker meg til en lokal bedrift de har et samarbeid med om å få avklaring. Det vil tilsi at jeg skal jobbe hos dem i 12 uker mens de kartlegger hvordan jeg jobber, så skal vi se om det er aktuelt med arbeid med bistand. Du kan få jobb som min personlige oppgaveskriver. Jeg betaler to fiskepinner om dagen. Nå er jeg ikke så evig glad i fiskepinner og får uansett i meg mat, men jeg kan godt skrive oppgaver i bytte mot litt kos og diskusjer om bøker og musikk nå og da. Jeg er også en dømrade flink husmor, om jeg skal skryte av meg selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Sikkert en jobb til deg på en indisk fabrikk for barnearbeidere. For en snickers i uka. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du kan få jobb som min personlige oppgaveskriver. Jeg betaler to fiskepinner om dagen. Eg betaler bedre. Om du kan levere innen i morgen kl 12! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Evt kan du få jobb på IT-supporten til Nycomed i Bulgaria. Da tør kanskje noen fra vår fabrikk å faktisk ringe dit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Vel, jeg flytter ikke utenlands. Det tør jeg rett og slett ikke. Derfor takket jeg pent nei da en kompis spurte om han skulle prøve og fikse meg jobb hos HP i Dublin. Vel, det og det faktum at jeg ikke kunne tenkt meg å jobbe for et kompani jeg i alle år har kalt "Hælvetes Prakk". Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du er kanskje det stusseligste jeg vet om. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Finale i Alt For Norge. Koselig program. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Damn, Jegergryte er jo godt. Føler meg som den Brimi'en her. Stekt kjøttdeig, 6dl vann+poseinnhold og en stor klatt rømme. Awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg