Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det er hardt å være normal, er det ikke? Spesielt i en verden som er gal / fylt med gale mennesker. Nå har jeg forsont meg med at jeg er special kid da, and I like it! For meg er for øvrig Åge på en fin 2. plass. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg snakket et kvarter med Janove Ottesen uten å vite at han var Kaizers-fag. Han virket enda mer høy på seg selv enn meg. Kred. Tror du har reist feil i Brussel, det var jo kjempe bra! Utrolig godt utvalg av øl, samt utrolig mange stilarter innenfor arkitektur! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Belgia har mye øl ja, men landet er ikke så interessant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Det er hardt å være normal, er det ikke? Spesielt i en verden som er gal / fylt med gale mennesker. Nå har jeg forsont meg med at jeg er special kid da, and I like it! For meg er for øvrig Åge på en fin 2. plass. Vel, det er jo klart at de unormale vil se på oss normale som "the special kid", da. Kan ikke få nok Åge. Den beste trønderrockeren sånn sett! Tett etterfulgt av Hans Rotmo. Endret 6. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Tøys, alle vet at Chand er den beste trønder rockeren. Han vant jo nesten Idol! Det har ikke Åge eller DDE eller dumdum boys gjort. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Belgia har mye øl ja, men landet er ikke så interessant. Jeg var også på veldig mange EU foredrag, samt jeg lærte om lobbyen fra innsiden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg vet du ikke er seriøs nå, Bytex, men jeg grøsser likevel langt inn i sjela over utsagnet ditt. :| Ja, absolutt. Speaking of ostepop. Har du prøvd å la dem bade i smeltet sjokolade? Det er faktisk ikke ille i det hele tatt. Your ideas are intriguing to me and I wish to subscribe to your newsletter. Flotters! Jeg kjøpte mamma en sjokoladefontene-dings til jul for mange år siden og den eneste gangen vi fyrte den opp, dyppa jeg ostepop og bacon nedi. Var fantastisk! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Nei, pannekaker med bacon er godt! Men baconet skal være ved siden av, ikke inni! Bacon og kjøttdeig passer bra til pannekake. Inni! *dramatisk musikk* Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Tøys, alle vet at Chand er den beste trønder rockeren. Han vant jo nesten Idol! Det har ikke Åge eller DDE eller dumdum boys gjort. Haha :!: Chand er nuskat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Usj, nei. Prepple derimot ... Møkkamannen sin det. Se på det nuskate uttrykket hans. Smelter helt jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Slapp av, smurf, jeg var på Dumdum Boys konsert i Harstad kulturhus før du var født omtrent. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 DumDum Boys er kjempebra, men tenker egentlig ikke på dem som trønderrock. De er bare tilfeldigvis herfra. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) han her kunne banka opp alle de pjokkene dere snakker om! Endret 6. november 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Nei, han hadde bare havna i fengsel i 20 år til. Ikke noe spesiellt god kriminell det der. Og han er heller ikke trønder, som vi snakker om nå. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 DumDum Boys er kjempebra, men tenker egentlig ikke på dem som trønderrock. De er bare tilfeldigvis herfra. Nettopp. DumDum Boys er et trøndersk rockeband, men trønderrock? Nei, trønderrocken hører mer Nord-Trøndelag til. Som Namsos. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Felles for alle trøndere er at de bor i Norge, derfor inkluderer jeg han. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det er vel bare Rogaland som har mindre genvariasjon enn Nord-Trøndelag. Det merkes på musikken og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Meh, vil si at Oslo og Akershus er en god del verre når det kommer til lite genvariasjon enn Rogaland og Nord-Trøndelag. Mest skeptisk til Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal vel og merke. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Fy faen, jeg hater Kaizers. Alltid skal det være snakk om dem. Opeth neste? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvorfor må kjøkkenet være så langt unna rommet mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg