Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

På vei hjem til sørlandet etter en fantastisk tur til Brussel, hva bruker dere dagen på?

Ligger og dør på sofaen og venter på å hvitløksmarinert oksefilet med potetbåter og peppersaus :D Elsker late søndager, og at samboeren min er så flink til å lage mat :love:

Lenke til kommentar

På vei hjem til sørlandet etter en fantastisk tur til Brussel, hva bruker dere dagen på?

Ligger og dør på sofaen og venter på å hvitløksmarinert oksefilet med potetbåter og peppersaus :D Elsker late søndager, og at samboeren min er så flink til å lage mat :love:

Heldig, jeg har ikke fått spist noe særlig i dag :S først var flyet overbukket, så var en lyspære gåen, derfor har jeg løpt fra fly til fly og fra fly til buss :p

Holder på å slenge sammen noe vomfyll.

Du er vist litt av en kokk!

Lenke til kommentar

Nei, pannekaker med bacon er godt! Men baconet skal være ved siden av, ikke inni! :D

Du er litt rar, men jeg har sansen for deg likevel.

Kaizers Orchestra er et av de norske bandene som klarer å gi meg brekningsfornemmelser.

Du er meget rar og jeg har mindre sans for deg nå enn før.

Kaizers er det mest fantastiske som noen gang er blitt skapt i Norge.

Vel, høyt oppe i alle fall. Jeg setter Kaizers ca like høyt som Gåte og av norsk så er det vel på topp 3 hos meg, kun slått av DumDum Boys og deLillos.

Men det er tydelig at tardsa her ikke har peil på god musikk, de er ikke som oss, Hedvig. Kan være vanskelig å forstå av og til, men sånn er det.

Det er hardt å være normal, er det ikke? Spesielt i en verden som er gal / fylt med gale mennesker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...