Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Sier du da også nei takk til pannekaker med bacon? Evt. pepperkaker med gorgonzola? (Sistnevnte er ikke meg, men pappa etter å ha hørt på Misjonen eller noe sånt.)

Men er enig med deg i at Smash er usj og usj. :|

Vel, skal og skal. Det er i det minste den mest praktiske måten om du gjør andre ting / bryr deg om at du blir klissete og gul på fingrene.

Jeg skal nå i alle fall spise middag nå. Svinekam, poteter, grønnsaker, saus og tyttebærsyltetøy. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg er av oppfatningen at søtt og salt ikke skal blandes! Sånn som smash, usj og usj.

Ostepop skal for øvrig spises med gaffel.

Feil og feil. Smash <3

Lenke til kommentar

Det vart visst ikke noen lang tur. Jeg befant meg brått inne på en bensinstasjon der det var en pose ostepop som bønnfalt meg om ta den med hjem. Og hvordan kan jeg si nei til slikt?

Mennesket er altetende, såpass forstår jeg, men at noen frivillig vil spise ostepop er forbi min fatteevne. For et dyr mennesket er.

Lenke til kommentar

Kaizers Orchestra er et av de norske bandene som klarer å gi meg brekningsfornemmelser.

High-five!

De spilte på en jobbfest for et par uker siden. Ille!

On another note, er det noen som kan anbefale en god krimbok? Ble nettopp ferdig med Tom Kristensens "Dragen" og likte den veldig. Har også lest Jens Lapidus og de bøkene er jeg forelsket i.

Lenke til kommentar

Kaizers er det mest fantastiske som noen gang er blitt skapt i Norge.

Jeg husker fortsatt de mamma kom hjem med Ompa Til Du Dør cd'en for første gang, begynner å bli en stund sida nå. Men det var starten på en fantastisk kjærlighetshistorie!

Lenke til kommentar

Pirkepetter! Men ja, faktisk, for jeg klarte å glemme igjen alle CD'ene mine på toget en gang.. :/

On another note, er det noen som kan anbefale en god krimbok? Ble nettopp ferdig med Tom Kristensens "Dragen" og likte den veldig. Har også lest Jens Lapidus og de bøkene er jeg forelsket i.

En hvilken som helst bok av Jeffery Deaver. Men helst en av de som handler om Lincoln Rhyme. Bedre krim finnes ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...