Slimda Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ja, absolutt. Speaking of ostepop. Har du prøvd å la dem bade i smeltet sjokolade? Det er faktisk ikke ille i det hele tatt. Your ideas are intriguing to me and I wish to subscribe to your newsletter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hmm. Sier du da også nei takk til pannekaker med bacon? Evt. pepperkaker med gorgonzola? (Sistnevnte er ikke meg, men pappa etter å ha hørt på Misjonen eller noe sånt.) Men er enig med deg i at Smash er usj og usj. :| Vel, skal og skal. Det er i det minste den mest praktiske måten om du gjør andre ting / bryr deg om at du blir klissete og gul på fingrene. Jeg skal nå i alle fall spise middag nå. Svinekam, poteter, grønnsaker, saus og tyttebærsyltetøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg er av oppfatningen at søtt og salt ikke skal blandes! Sånn som smash, usj og usj. Ostepop skal for øvrig spises med gaffel. Feil og feil. Smash <3 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Nei, pannekaker med bacon er godt! Men baconet skal være ved siden av, ikke inni! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kaizers Orchestra er et av de norske bandene som klarer å gi meg brekningsfornemmelser. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Men er enig med deg i at Smash er usj og usj. :| And so it begins, the biggest shitstorm of our time 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du er jo helt på bærtur, baconet skal blandes inn i pannekakene. Hva har du tatt? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kaizers Orchestra er et av de norske bandene som klarer å gi meg brekningsfornemmelser. Nei... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Joda. De er flinke sånn. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det vart visst ikke noen lang tur. Jeg befant meg brått inne på en bensinstasjon der det var en pose ostepop som bønnfalt meg om ta den med hjem. Og hvordan kan jeg si nei til slikt? Mennesket er altetende, såpass forstår jeg, men at noen frivillig vil spise ostepop er forbi min fatteevne. For et dyr mennesket er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Joda. De er flinke sånn. *highfive* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kaizers Orchestra er et av de norske bandene som klarer å gi meg brekningsfornemmelser. High-five! De spilte på en jobbfest for et par uker siden. Ille! On another note, er det noen som kan anbefale en god krimbok? Ble nettopp ferdig med Tom Kristensens "Dragen" og likte den veldig. Har også lest Jens Lapidus og de bøkene er jeg forelsket i. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du er jo helt på bærtur, baconet skal blandes inn i pannekakene. Hva har du tatt? Hun tok et gram Bundy. Hun begynner å fråde rundt munnen! REDD HUN Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kaizers er det mest fantastiske som noen gang er blitt skapt i Norge. Jeg husker fortsatt de mamma kom hjem med Ompa Til Du Dør cd'en for første gang, begynner å bli en stund sida nå. Men det var starten på en fantastisk kjærlighetshistorie! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 for første gang? kom hu hjem med den cden flere ganger? 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Pirkepetter! Men ja, faktisk, for jeg klarte å glemme igjen alle CD'ene mine på toget en gang.. :/ On another note, er det noen som kan anbefale en god krimbok? Ble nettopp ferdig med Tom Kristensens "Dragen" og likte den veldig. Har også lest Jens Lapidus og de bøkene er jeg forelsket i. En hvilken som helst bok av Jeffery Deaver. Men helst en av de som handler om Lincoln Rhyme. Bedre krim finnes ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ostepop ja..den gode lukten av gammel tåfis og promp når man åpner posen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ostepop ja..den gode lukten av gammel tåfis og promp når man åpner posen. Og smaker som kukost. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ostepop ja..den gode lukten av gammel tåfis og promp når man åpner posen. Og smaker som kukost. Det kan jeg heldigvis ikke uttale meg så mye om, i motsetning til deg? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kaizers er det mest fantastiske som noen gang er blitt skapt i Norge. Nei. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg