Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Kan ikke komme på det, men jeg brukte mye tid på å se svenske barnefilmer, samt å sove. e: Ble plutselig rimelig fysen på krokanis med daimtopping. o_O Endret 6. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du ble fysen på krokanis fordi Bundy snakka om tissen sin? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du ble fysen på krokanis fordi Bundy snakka om tissen sin? Who doesn't? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Da heller jeg personlig mer mot vaniljestang! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Da heller jeg personlig mer mot vaniljestang! Jeg tror ikke Bundy så veldig vanilje av seg. Eller hva sier du, Bundy? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Men vanilje er jo nesten det eneste jeg liker :( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du ble fysen på krokanis fordi Bundy snakka om tissen sin? Ha-ha-ha, nei. Jeg ble fysen på krokanis fordi jeg sitter og spiller samtidig som jeg ser diverse TV-serier og det minner meg om tida på Steinkjer hvor vi hadde filmkvelder en kveld, spillkveld den neste, og så filmkveld igjen. Ca hver kveld vi ikke var ute. Så da stilte vi med prosjektor, en gigantisk hvit vegg, reciever, ps3, x360 etc, og så kom naboen inn med iskrem og topping og slikt. Var også evig mye tedrikking, toastspising, vafler og pandecager og generell kos. Tror dog ikke jeg kunnet dratt tilbake til det livet. For mye røyking. Nå som jeg endelig er fri fra sigarettenes kraft, vil jeg ikke utsette meg for det unødvendig. Men vanilje er jo nesten det eneste jeg liker :( :o Det må vi da gjøre noe med. I alle fall når det finnes så mange herlige smaker der ute ... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Da heller jeg personlig mer mot vaniljestang! Jeg tror ikke Bundy så veldig vanilje av seg. Eller hva sier du, Bundy? Ganske twink av meg. Men bundy er jo nesten det eneste jeg liker :( Fixed Det må vi da gjøre noe med. I alle fall når det finnes så herlig Bundy i nord ... Fixed Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 You Bundy, you. Fixed Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ha-ha. Sant. Sant. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ha-ha. Bundy. Bundy. Fixed Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hva fikk deg til å velge QC3 fremfor QC15? Jeg gikk selv for QC15, det var liksom ikke noe å snakke om engang. De stiller relativt likt hva lydkvalitet angår, og jeg ville ha noen som ikke var så veldig store. Personlig så liker jeg også on-ear-systemet i stedet for kopper rundt hele øret, i hvertfall fra Bose. Til slutt var det vel fordi jeg fant QC3 billig på eBay (1600 spenn, mot 3500 i Norge). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Bundy Bundy Bundy Bundy BUNDY bundy bundy bundy bundy? bundy bundy bundy! Bundy: Bundy bundy bundy bundy... Endret 6. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hedvig Hedvig Hedvig Hedvig Hedvig Ost 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hva fikk deg til å velge QC3 fremfor QC15? Jeg gikk selv for QC15, det var liksom ikke noe å snakke om engang. De stiller relativt likt hva lydkvalitet angår, og jeg ville ha noen som ikke var så veldig store. Personlig så liker jeg også on-ear-systemet i stedet for kopper rundt hele øret, i hvertfall fra Bose. Til slutt var det vel fordi jeg fant QC3 billig på eBay (1600 spenn, mot 3500 i Norge). Ah. Jeg foretrekker å ha lukkede klokker. Enklere å isolere seg fra resten av verden. Mine QC15 ble for øvrig kjøpt til 1500,- på en flyplass i Minnesota. Men jo jo, det er jo forskjell fra person til person. Jeg prøvde QC3 før jeg kjøpte QC15, da en kompis av meg har de, men jeg fant fort ut at jeg ville ha lukkede klokker selv. Pappa prøvde mine i 5 minutter og så kjøpte han seg sine egne da vi var i NYC. Hedvig Hedvig Hedvig Hedvig Hedvig Ost Jeg Hedviger heller Hedvig enn Bundy. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg Hedviger heller Hedvig enn Bundy. Bundy? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Sorry, kompis. Jenta er mer interessant enn deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) I win! Det er så bra å være født med pupper av og til! Endret 6. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Og ingen vil vel tro meg når jeg sier at jeg Hedviger heller Hedvig enn Bundyer Bundy pga. fonetikk, bokinteressen og musikksmaken. Eller kanskje jeg endelig er sær nok til at folk tror det? *tenke for seg selv* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg