Catkin Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Har masse, masse te jeg^^. Nam nam. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 jeg har vannkoker, micro, masse te, sukkerbiter og egen kopp på rommet Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Aaaw. Working as intended Virket ikke likevel. Jeg sovna. x) Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 mrbjoern: du snakkar utruleg mykje om den vatnkkaren din!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 mrbjoern: du snakkar utruleg mykje om den vatnkkaren din!! vatnkokaren* Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Noen som veit om man får den Opeth-hettegenseren hvor det står Opeth med liten skrift forran og masse jalla på bak i en annen farge enn rosa? Hu jeg spørte i butikken visste ikke. Endret 2. mars 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg fant en 200lapp i bukselomma mi sammen med en brukt kondom da jeg gikk gjennom lommene på ene buksa før jeg slengte den til vask. Har ingen erindring av hva som har skjedd, men lurer fælt. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg fant en 200lapp i bukselomma mi sammen med en brukt kondom da jeg gikk gjennom lommene på ene buksa før jeg slengte den til vask.Har ingen erindring av hva som har skjedd, men lurer fælt. Kanskje du trengte penger fort. HE HE. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Ha ha, Magnus. Men jeg aner virkelig ikke. Men jeg husker ikke hva jeg har gjort denne uka heller. Eller helga for den saks skyld Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Prøv å husk når du brukte buksa. Såpass burde du huske. Hei Schnell Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 eg kjeddar meg Eg cheddar meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Tja, den har hengt på en knagg på badet mitt i en ukes tid nå, og før det var det vel noe fyll her på Steinkjer, kanskje muligens edit: Wow, Johanna har aga maksimum siden tida i Mess. Hu ser ut som ei gammel bimbo-dame med alt for mange plastoperasjoner oO Endret 2. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jaja, du brukte ihvertfall prevensjon. Men nå stikker jeg å ser en Matinée Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Og jeg for min del hopper i dusjen, ta ta ^^ Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 eg er halvt russisk viss nåken lurte Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Eg cheddar meg I lol'd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 eg er halvt russisk viss nåken lurte Jeg er ganske sikker på at ingen lurte. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 nie det er ingenting som heiter det. kvifor kune du ikkje berre skrivd?? "eg lo" i staden for: "lol'd" det er mykje lenger og vanskelegere og fatte og det var dessutan IKKJe morosamt ein plass Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 mrbjoern: du snakkar utruleg mykje om den vatnkkaren din!! Og det skal jeg da få lov til også. Med tanke på at den er mer mijøvenlig enn å varme opp 200l i en varmtvannsbereder, bare for å lage meg en kopp te. Ja, du sa selv at jeg skulle bruke det lunkne vannet i krana... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg