Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Nei, grunnen til at det er bra er at de ikke bare er klisjeer! Folka er ikke superhelter, de klarer ikke alltid redde dagen, små søte unger kan dø en brutal død.. det liker vi. Jaså, så jeg bør se mer enn siste episode i sesong 1 og første episode i sesong 2? Begynte nettopp å se Doctor Who, den fjerde doktoren vel og merke. Tom Baker ser mye bedre ut enn David Tennant og Matt Smith som minstesøss og vennene sikler over. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Egentlig er vi alle idioter. Nesten signaturverdig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Egentlig er vi alle idioter. Nesten signaturverdig. Absolutt! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Absolutt! Dette er den største dagen i mitt liv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Den kan bare bli større. Så la oppgaven seile sin egen sjø, ta bussen til Orkanger og kom og se på biblioteket mitt og tips meg om ny musikk! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Absolutt! Dette er den største dagen i mitt liv Du er quite hot, da. Åh gud jeg vil ha noe varmt å kose med. Den kan bare bli større. Liek a penis HAHAHHAHAHAHAHAHAHEHAHEHAEHEAHEA /necromode off Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Haha, fristende, men jeg skal ut i praksis imorra, og skal helst være litt forberedt. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du er quite hot, da. Så sant, så sant! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Haha, fristende, men jeg skal ut i praksis imorra, og skal helst være litt forberedt. Jeg er ganske hot og pen ja. /me koser med Hedvig Awww, puppene dine er den beste hodepute ever! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Haha, fristende, men jeg skal ut i praksis imorra, og skal helst være litt forberedt. Hmm, ser den. Får ha det til gode. Året er fortsatt ungt. Greit, plotter inn flere og flere bøker på Bokelskere, men det er noe annet å se det med egne øyne. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du er quite hot, da. Åh gud jeg vil ha noe varmt å kose med. Problem solved! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du er quite hot, da. Åh gud jeg vil ha noe varmt å kose med. Problem solved! Men jeg vil ha noe med hull i! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du er quite hot, da. Åh gud jeg vil ha noe varmt å kose med. Problem solved! Men jeg vil ha noe med hull i! 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/74/Munkinpaisto.jpg/22 Be back in 20 mins! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Eller du kan bare gjøre som creepsa og kjøpe deg en bodypillow, fikse hull og stappe inn en fleshlight. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Eller du kan bare gjøre som creepsa og kjøpe deg en bodypillow, fikse hull og stappe inn en fleshlight. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du gjør det vel i fylla nå som jeg har gitt deg ideen antar jeg. Regner med du poster bilder også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Du gjør det vel i fylla nå som jeg har gitt deg ideen antar jeg. Regner med du poster bilder også. Seff! Postet jeg pics av tissen min i går? nei vent, det var på IRC, nvm Endret 6. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg