Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Tenkte meg det. Kommer du deg inn i USA? Være med på skattejakt? Nope, kommer meg ikke inn i usa Artikkelen hadde torpedoer! Bare det er konge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ikke sant? Typisk. Du får fikse deg ny ID, eller reise i en fruktkasse eller noe. Eller shippe en kanon og gjemme deg i løpet. Om det funka for Skrue McDuck, burde det funke for deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Om det funka for Skrue McDuck, burde det funke for deg. Så jeg kan bli rik, og ha en stor pengebinge? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Oh yes. Og kjøpte meg et par parkaser til 7k hver fordi jeg tipsa deg om det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 http://www.klikk.no/mote/detnye/article516777.ece ? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Tenkte på: Woolrich Men's Arctic Parka - 6500 kr og Nobis Yatesy - 7000 kr Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 For all del, det er veldig bra, men tror det krever en forsterker for å utnytte det fullt ut. Det er også nokså nøytralt i lydbildet, som helt sikkert er korrekt. Likevel, jeg liker litt mer bass, og etter å ha prøvde Bose QC3, kjøpte jeg det, og det er det eneste jeg bruker for tiden. Nå koster jo de også 2k mer. Hadde Netshop gitt meg muligheten for SMS-/Epost-varsel når pakka mi med Beyerdynamics DT 770 var fremme hos posten så hadde jeg sitti her med et herlig høyt nivå med bass, i stedet så sitter jeg her med shitty Sennheiser PC 161 Er vel senga igjen snart uansett Se på det sånn, du kunne sittet her med Koss PortaPro. :| Det er bedre lyd i det enn mitt nåværende headset Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg finner lydkvaliteten i PortaPro forferdelig, men det er vel en smakssak. Det verste er den jævla lekkasjen sånn at alle rundt deg hører det du hører på. :| Det er ikke et problem for meg lenger siden jeg har Bose QC15 og aldri hører hva som foregår rundt meg, men jeg husker det som noe usannsynlig irriterende i tiden før. Når jeg tenker meg om, så hadde til og med de billige ørepluggene mine fra Sennheiser bedre lyd enn PortaPro. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg finner lydkvaliteten i PortaPro forferdelig, men det er vel en smakssak. Det verste er den jævla lekkasjen sånn at alle rundt deg hører det du hører på. :| Derfor man blaster death metal. Være 14, sitte på bussen, blaste musikk =epic Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Bruker ikke Porta pro, selv om jeg har et par. Bruker heller Denon AH-C551. Penetrerer virkelig øregangen, så lukker ute nesten all lyd og greit med bass for å være propper 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 suksess! skrivi ferdig oppgava, kjøpt inn til å mekke hjemmelaga pizza og.. ja. foreløpig er det alt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Huh. Criminal Minds var bedre enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Criminal Minds er jo fantastisk! Og det blir til og med bare bedre og bedre utover. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 The hell. Criminal Minds er jo bare tragisk. Klisje på klisje, blir bare irritert av å se på slik skjit. Morse er tingen! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Nei, grunnen til at det er bra er at de ikke bare er klisjeer! Folka er ikke superhelter, de klarer ikke alltid redde dagen, små søte unger kan dø en brutal død.. det liker vi. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Fortell meg hvordan hu "dataeksperten" IKKE er en gigantisk nerdeklisje. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg sa ikke at det ikke var noen klisjeer i det hele tatt Men det gjør ikke noe at hu er det, hu er jo søt og morsom Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det er jo kult å være nerd nå om dagen. inb4 hipster Lenke til kommentar
Populært innlegg Heddy Skrevet 6. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Mhm, det har blitt kult å være ukul, så alle ukule blir kule som gjør at de brått er ukule igjen. Egentlig er vi alle idioter. Endret 6. november 2011 av _Hedvig 29 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Egentlig er vi alle idioter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg