Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

DERFOR er finnmarkinger og sprit en dårlig blanding

http://www.dagbladet.no/2011/11/05/nyheter/innenriks/dom/brann/18901056/

"Kaldt her. Æ tænne faen mæ et bål i stua!"

Meh, er ikke ekte finnmarking, ekte finnmarkinger veit ikke hvordan man operer en lighter..

(noe vi gjør fun av dem her..)

Ingenting er som å gå forbi en slosskamp på byen og bare stå der å glo.

Jævla pussy

Slåss sist i går, greit nok jeg tapte, men anyways :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde Netshop gitt meg muligheten for SMS-/Epost-varsel når pakka mi med Beyerdynamics DT 770 var fremme hos posten så hadde jeg sitti her med et herlig høyt nivå med bass, i stedet så sitter jeg her med shitty Sennheiser PC 161 :(

Er vel senga igjen snart uansett thumbdown.gif

Lenke til kommentar

For all del, det er veldig bra, men tror det krever en forsterker for å utnytte det fullt ut. Det er også nokså nøytralt i lydbildet, som helt sikkert er korrekt. Likevel, jeg liker litt mer bass, og etter å ha prøvde Bose QC3, kjøpte jeg det, og det er det eneste jeg bruker for tiden.

Lenke til kommentar

He-he, kan tenke meg det.

Men da stikker jeg.

Skal lese boka "Sønner av Norge" er basert på. Siden filmen var så bra, er jo boka nødt til å være super! :D

teori og praksis :dremel:

Yeah, så langt virker det som ei bra bok.

Hadde Netshop gitt meg muligheten for SMS-/Epost-varsel når pakka mi med Beyerdynamics DT 770 var fremme hos posten så hadde jeg sitti her med et herlig høyt nivå med bass, i stedet så sitter jeg her med shitty Sennheiser PC 161 :(

Er vel senga igjen snart uansett thumbdown.gif

Se på det sånn, du kunne sittet her med Koss PortaPro. :|

For all del, det er veldig bra, men tror det krever en forsterker for å utnytte det fullt ut. Det er også nokså nøytralt i lydbildet, som helt sikkert er korrekt. Likevel, jeg liker litt mer bass, og etter å ha prøvde Bose QC3, kjøpte jeg det, og det er det eneste jeg bruker for tiden.

Hva fikk deg til å velge QC3 fremfor QC15?

Jeg gikk selv for QC15, det var liksom ikke noe å snakke om engang. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...