Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 DERFOR er finnmarkinger og sprit en dårlig blanding http://www.dagbladet.no/2011/11/05/nyheter/innenriks/dom/brann/18901056/ "Kaldt her. Æ tænne faen mæ et bål i stua!" Meh, er ikke ekte finnmarking, ekte finnmarkinger veit ikke hvordan man operer en lighter.. (noe vi gjør fun av dem her..) Ingenting er som å gå forbi en slosskamp på byen og bare stå der å glo. Jævla pussy Slåss sist i går, greit nok jeg tapte, men anyways Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Dama er forresten sur på meg enda Som om DU har dame :!: Slutt å lyv, dude. Det er ikke fint. Endret 6. november 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hadde Netshop gitt meg muligheten for SMS-/Epost-varsel når pakka mi med Beyerdynamics DT 770 var fremme hos posten så hadde jeg sitti her med et herlig høyt nivå med bass, i stedet så sitter jeg her med shitty Sennheiser PC 161 Er vel senga igjen snart uansett Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 DT7700 har ikke så supergod bass, jeg har dem selv. Men de er mer enn gode nok! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Regner da med at de skal være bedre enn et halvlukket gaming headset Testene er bra osv. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 For all del, det er veldig bra, men tror det krever en forsterker for å utnytte det fullt ut. Det er også nokså nøytralt i lydbildet, som helt sikkert er korrekt. Likevel, jeg liker litt mer bass, og etter å ha prøvde Bose QC3, kjøpte jeg det, og det er det eneste jeg bruker for tiden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er jo 80 ohm, seff må du ha forsterket. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du får dem i både 32 ohm og 600 ohm i tillegg. 80 ohm går for så vidt greit på desktop-PC, men det er minimum synes jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Hurra, jeg prøvde å legge meg kl 02, fikk ikke sove i 3 timer og sto opp igjen.. dvs, det store glasset med rødvin fikk meg kanskje til å sovne, men jeg våkna igjen en time senere og no more luck. Endret 6. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 He-he, kan tenke meg det. Men da stikker jeg. Skal lese boka "Sønner av Norge" er basert på. Siden filmen var så bra, er jo boka nødt til å være super! teori og praksis Yeah, så langt virker det som ei bra bok. Hadde Netshop gitt meg muligheten for SMS-/Epost-varsel når pakka mi med Beyerdynamics DT 770 var fremme hos posten så hadde jeg sitti her med et herlig høyt nivå med bass, i stedet så sitter jeg her med shitty Sennheiser PC 161 Er vel senga igjen snart uansett Se på det sånn, du kunne sittet her med Koss PortaPro. :| For all del, det er veldig bra, men tror det krever en forsterker for å utnytte det fullt ut. Det er også nokså nøytralt i lydbildet, som helt sikkert er korrekt. Likevel, jeg liker litt mer bass, og etter å ha prøvde Bose QC3, kjøpte jeg det, og det er det eneste jeg bruker for tiden. Hva fikk deg til å velge QC3 fremfor QC15? Jeg gikk selv for QC15, det var liksom ikke noe å snakke om engang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Gjesp, god morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ja, den er ganske god. Vel, det er jo god formiddag nå, men. Jeg har kokoste, World of Tanks og Alf Prøysen-cover. Klart det er bra! I tillegg har vi frokosten min som besto av kjøttdeig, bønner i tomatsaus, ost og salat. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er enda dritings gruer meg til nedturen tho. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Sånn går det når du hele tiden skal drekke. Kan da ikke være en så for jævlig tilværelse der oppe at du er nødt til å drikke hele tida, Kevin. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Sånn går det når du hele tiden skal drekke. Kan da ikke være en så for jævlig tilværelse der oppe at du er nødt til å drikke hele tida, Kevin. Jo? Du kan hjelpe meg i seksualitetskategorien btw. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det er derfor jeg leser. Slipper hangoveren. Noen går litt for langt for å beskytte sin kjære etter at vedkommende har forlatt dette livet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Som om jeg orker å lese alt det der 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Selv ikke når det omhandler eksplosjoner, døde mennesker, gravrøvere og skatter? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Selv ikke når det omhandler eksplosjoner, døde mennesker, gravrøvere og skatter? WUT /leser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Tenkte meg det. Kommer du deg inn i USA? Være med på skattejakt? Endret 6. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg