Occi Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 I know. Vi pausa filmene og sjekka ut de der. Ronja er fortsatt søt da, slår vel og merke ikke Hedvig, Selina eller Idaene, men ... Keep your trousers one, homeboy. Foretrekker å ha flere bukser. Er nemlig litt skeptisk til tanken på å forene dem alle. Hurr durr Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hirr. Jaja, fixet nå. Sånn går det når klokken passerer midnatt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Sant. Og gjerne i edru tilstand også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Næsj, får vel stikke og vaske litt klær før man kvelder. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Okei, jeg klarer ikke chatrulette Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ikke jeg heller. For mange erigerte peniser med hender i bevegelse. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 jaja.. sant det sikkert.... ERmm... en ting jeg har lurt på... hvorfor står det 2.742 (10,62 per dag) på profilsiden og 2.282 under avataren ?? hvorfor er det en diff på 460 poster ? Alle poster gjort i Off-topic delen av forum telles ikke med. Jøsses Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Tja, faktisk ikke så ofte som man skulle tro Er vel heller det at jeg er en av de som bare trykker neste, neste, neste uten å faktisk klare å starte en samtale noen gang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ofte nok. Alt for mange nachspiel har endt med at vi sitter og drikker og har en laptop hooka opp til prosjektoren og surfer chatroulette. Med andre ord, nok av runkende mennesker. For ikke å glemme alle brasilianerne. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 nå er vi på den norske da riktignok for tiden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er det en norsk? oO Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) jepp, og svensk http://www.chatroulette.no Endret 6. november 2011 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Grøss, takk, men nei takk. Da tar jeg heller sjansen på en eller annen avis' chatside med nicket "kaatjente14cam" og hopper inn i en kanal for de 50+. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Dama sover, og jeg er erigert. Eneste problemet er at hun var sint på meg når hun sovnet. Alt for sent men: You know what to do! Emil før og nå. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 nåvel, et par buddes tar alltid å flørter intenst med jentene som er der Ellers så er det dårlig på lørdagskvelden såppas seint, de som er igjen nå som ikke er på byen er smårips og slitsomme folk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 He-he, kan tenke meg det. Men da stikker jeg. Skal lese boka "Sønner av Norge" er basert på. Siden filmen var så bra, er jo boka nødt til å være super! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg har forøvrig troen på parthenogenesis etter en drøm om Hansern. Drømmer du om meg også nå? Hmmz! Uansett, hadde en hyggelig kveld. Du skulle vært med! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 He-he, kan tenke meg det. Men da stikker jeg. Skal lese boka "Sønner av Norge" er basert på. Siden filmen var så bra, er jo boka nødt til å være super! teori og praksis Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Ingenting er som å gå forbi en slosskamp på byen og bare stå der å glo. PS: Skal sies at jeg imiterte Tore Sagen sin karakter Skinn Fasting-Drue også. Endret 6. november 2011 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg